  • 11. Data: 2009-10-09 12:02:55
    Temat: Re: ostatnie godziny FTA platformy TVP
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 09-10-2009 o 12:22:15 pawell32 <p...@w...pl> napisał(a):

    > ??? do kogo chcesz pisać skargę?
    > podpisywałeś jakąś umowę lub zobowiązanie?
    > po drugie tv nadaje w fazie testów

    W tej chwili jest jeszcze informacja ze startu:
    http://www.tvp.pl/o-tvp/platforma-cyfrowa/komunikaty
    /cyfrowa-platforma-tvp
    Nie ma tam nic o testach. Jest za to informacja, że część kanałów będzie
    FTA.
    Poza tym były przekazywane informacje na antenach TVP i też tam
    zapewniano, że będzie część FTA, część FTV i część płatna.
    Więc była to jak najbardziej obietnica ze strony TVP i są na to dowody w
    wielu miejscach. Jeżeli nawet kodowanie jest tymczasowe to i tak jest to
    złamanie obietnicy - nie było zapowiadane, że będzie od czasu do czasu FTA
    tylko że będzie FTA.

    --
    SW3
    ----

  • 12. Data: 2009-10-09 12:19:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm> napisał w wiadomości news:

> [...]
    >złamanie obietnicy - nie było zapowiadane, że będzie od czasu do czasu FTA

    Dokładnie tak.
    Ale to typowe dla PIS, zacząć urzędowanie od zepsucia JEDYNEJ pozytywnej
    rzeczy którą TVP udało się zrealizować od kilku lat.
    Co by o Farfale nie mówić, ten pomysł był niezły.
    I może dlatego szlag go trafił, żeby wszyscy szybko zapomnieli, że w TVP
    może urodzić się coś sensownego.

  • 13. Data: 2009-10-09 12:49:34
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    SW3 pisze:

> [...]
    > wielu miejscach. Jeżeli nawet kodowanie jest tymczasowe to i tak jest to
    > złamanie obietnicy - nie było zapowiadane, że będzie od czasu do czasu

    ano tak, nie ma nic o testach.
    czyli okaże się, ze Farfał nie był taki zły jak go malowali ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 14. Data: 2009-10-09 13:00:05
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-10-08 22:47, a...@p...pl donosi, że:
    > no to sie ludzie naogladali za darmo!!!
    Przecież było wiadomo od początku
    http://www.tvp.pl/o-tvp/platforma-cyfrowa/pytania-i-
    odpowiedzi/jakie-programy-sa-dostepne-w-platformie-c
    yfrowej-tvp

  • 15. Data: 2009-10-09 13:07:59
    Od: "Krzysiek" <x...@x...pl>

    Cieszcie się.....! ;-) ;-)
    Zostawili nie zakodowane TVP-info, TVP-pol., TVP-hist. i TVP-kult.

    Jak by ktoś nie wiedział o co chodzi, to chodzi o... Ech!

  • 16. Data: 2009-10-09 13:32:36
    Od: Jan <k...@g...com>

    Panowie dzięki za odzew.
    Ja jednak mam odczucia inne niż niektórzy. To znaczy, oczywiście to
    dobrze że Farfał zrobił to co zrobił, jednak z drugiej strony patrząc
    na to iż od wielu wielu lat oni nadawali swoje kanały drogą SAT, ale
    zakodowane jako uplink dla nadajników naziemnych. I tego nigdy nie
    rozkodowali, no bo po co. A przecież mogli tak zrobić na takiej
    zasadzie: idziesz na pocztę, udowadniasz, że płacisz abonament i
    dostajesz kartę ważną do końca roku i już. A Farfał przeskoczył etap
    nadawania FTA zwykłego sygnału SD i od razu skoczył w 21 wiek hehe.
    Nie chcę się z nikim kłócić itd. ale przypuszczam, że stosunek w
    Polsce dekoderów u ludzi jest taki: HD max 20 % do SD 80 %. Ponadto
    nawet jak już będzie można oglądać tą naszą telewizję to znowu będzie
    można się czepić o takie rzeczy jak choćby 2 fonie audio dla filmów
    obcojęzycznych. Eh to jest Polska właśnie.

  • 17. Data: 2009-10-09 13:34:34
    Od: Jan <k...@g...com>

    Można jeszcze nacieszyć oczy i uśmiechnąć się z tęsknotą :D :D :D

    http://www.lyngsat.com/freetv/Poland.html

  • 18. Data: 2009-10-09 16:50:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sat_diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przecież było wiadomo od początku
    > http://www.tvp.pl/o-tvp/platforma-cyfrowa/pytania-i-
    odpowiedzi/jakie-programy-sa-dostepne-w-platformie-c

    Pic na wodę, teraz zmodyfikowali.

  • 19. Data: 2009-10-09 16:51:22
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-10-09 18:50, Cavallino donosi, że:
    Oj, nie - było od początku

  • 20. Data: 2009-10-09 16:55:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nastał dzień 2009-10-09 18:50, Cavallino donosi, że:
    odpowiedzi/jakie-programy-sa-dostepne-w-platformie-c
    yfrowej-tvp
    > Oj, nie - było od początku

    Nieprawda.
    Było takie info, ale tylko o TVP Sport.