    From: Jan <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: ostatnie godziny FTA platformy TVP
    Date: Fri, 9 Oct 2009 01:06:31 -0700 (PDT)

    O ludzie, jak to dobrze, że nie kupiłem tunerka do tego celu
    specjalnie bo rozważałem taką możliwość. Ba tutaj widziałem linki do
    aukcji na allegro do polecanych przez was dekoderków. Normalnie jestem
    zaskoczony. Ciekawe czy będą przypadki, że ktoś zgłosi jakąś skargę
    czy coś podobnego, gdyż można przypuszczać i zakładać, że są jednak
    osoby który kupiły taki dekoder wyłącznie w tym celu.

    W związku z tą sytuacją chcę kupić to:
    http://telewizjanakarte.pl/o_ofercie.html
    Ważność oferty telewizji na kartę: do 31.10.2016 r.

    Czy to znaczy, że 01.11.2016 roku wszystkie karty zgasną na wieki,
    wieki amen?