-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeds.phibee-telecom.net!zen.net.uk!dedekin
d.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: osobociężarówka do 45tys
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <5113fdd7$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<9fd72onfe38a$.6vqtoi1sm67j.dlg@40tude.net>
<kf2b5n$mk8$1@mx1.internetia.pl>
<1mr02x88hxxft.1ad9731znn72h$.dlg@40tude.net>
<51160868$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@4...net>
<5116bdac$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sun, 10 Feb 2013 00:05:42 +0100
Message-ID: <1a839be8r71pp$.zdje6i10aw7l.dlg@40tude.net>
Lines: 29
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.182.24
X-Trace: 1360451142 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26696 83.25.182.24:58920
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2482678
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 09 Feb 2013 22:20:50 +0100, Paweł Olaszek napisał(a):
>> Tak naprawdę istotne jest to że jak masz kat. B to żeby nie przekroczyć
>> 3500kg sumy DMC (bez znaczenia czy przyczepa pusta czy załadowana), żeby
>> nie ryzykować regresu.
>
> gwoli ścisłości 4250kg, a regres ryzykujesz zawsze jak się DMC przyczepy
> nie zgadza z DMC przyczepy w dowodzie auta
Regres ubezpieczeniowy będzie jak kierujący nie miał uprawnień.
Mając kat B, ma się uprawnienia na 3500+750kg, ale nie ma się np. na
2050+1500kg.
>> Skoro planujesz ciągnąć 2000kg to i tak potrzebujesz B+E, a wtedy to już
>> jakoś nie spotkałem żeby ktoś zbyt dokładnie to wszystko przeliczał.
>
> Pan sierżant zazwyczaj, a ITD tym bardziej jak sądzę.
Znam całe tabuny ludzi którzy mając kat B jeżdżą z lekko przekroczoną sumą
3.5t DMC, policja się nie czepia. Natomiast ubezpieczyciel owszem.
>> Bo tak naprawdę takiej przyczepy (z hamulcem najazdowym) nie możesz ciągnąć
>> żadnym z proponowanych samochodów, bo potrzebujesz samochodu o DMC minimum
>> 2660kg, albo z pneumatycznym układem hamulcowym przyczepy.
>
> Czemu L200 nie może pociągnąć przyczepy 2t?
A faktycznie... Nie wiedziałem że L200 ma tak duże DMC - widzę nawet
egzemplarze z DMC 3500kg :)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=