  • Data: 2013-02-10 00:05:42
    Temat: Re: osobociężarówka do 45tys
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 09 Feb 2013 22:20:50 +0100, Paweł Olaszek napisał(a):

    > gwoli ścisłości 4250kg, a regres ryzykujesz zawsze jak się DMC przyczepy
    > nie zgadza z DMC przyczepy w dowodzie auta

    Regres ubezpieczeniowy będzie jak kierujący nie miał uprawnień.
    Mając kat B, ma się uprawnienia na 3500+750kg, ale nie ma się np. na
    2050+1500kg.

    > Pan sierżant zazwyczaj, a ITD tym bardziej jak sądzę.

    Znam całe tabuny ludzi którzy mając kat B jeżdżą z lekko przekroczoną sumą
    3.5t DMC, policja się nie czepia. Natomiast ubezpieczyciel owszem.

    > Czemu L200 nie może pociągnąć przyczepy 2t?

    A faktycznie... Nie wiedziałem że L200 ma tak duże DMC - widzę nawet
    egzemplarze z DMC 3500kg :)