-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!newsfeed.neostrada.pl!un
t-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POS
TED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: osobociężarówka do 45tys
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <5113fdd7$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<9fd72onfe38a$.6vqtoi1sm67j.dlg@40tude.net>
<kf2b5n$mk8$1@mx1.internetia.pl>
<1mr02x88hxxft.1ad9731znn72h$.dlg@40tude.net>
<51160868$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sat, 9 Feb 2013 19:40:58 +0100
Message-ID: <5...@4...net>
Lines: 21
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.152.184
X-Trace: 1360435258 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1231 83.25.152.184:54178
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2482664
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 09 Feb 2013 09:27:24 +0100, Paweł Olaszek napisał(a):
>> Dać to się da rozmaite rzeczy robić, a sądzę że on pytał raczej o liczby w
>> dowodzie rejestracyjnym.
>
> te liczby to jedno, ale dla mnie ważne żeby to miało rozsądek i
> bezpieczeństwo zachowane.
Moje doświadczenia z różnymi przyczepami są takie, że jeżeli przyczepa jest
w dobrym stanie technicznym (hamulce i zawieszenie, a do tego odpowiedni
rozkład mas), to bardzo dobrze się ciągnie nawet powyżej tych liczb.
Tak naprawdę istotne jest to że jak masz kat. B to żeby nie przekroczyć
3500kg sumy DMC (bez znaczenia czy przyczepa pusta czy załadowana), żeby
nie ryzykować regresu.
Skoro planujesz ciągnąć 2000kg to i tak potrzebujesz B+E, a wtedy to już
jakoś nie spotkałem żeby ktoś zbyt dokładnie to wszystko przeliczał.
Bo tak naprawdę takiej przyczepy (z hamulcem najazdowym) nie możesz ciągnąć
żadnym z proponowanych samochodów, bo potrzebujesz samochodu o DMC minimum
2660kg, albo z pneumatycznym układem hamulcowym przyczepy.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.02.13 22:20 Paweł Olaszek
- 09.02.13 23:09 Marek Dyjor
- 10.02.13 00:05 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=