  • Data: 2013-11-13 19:58:20
    Temat: Re: oscyloskop - kolejne podejście :)
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 13 listopada 2013 17:16:10 UTC+1 użytkownik Marek Wodzinski napisał:

    > Jeżeli wiesz co robisz, to można jeszcze lepiej i taniej.
    >
    > Taką płytkę: http://sigrok.org/wiki/Lcsoft_Mini_Board można na ebayu kupić
    >
    > za ok. $11 z przesyłką i masz 8 bit do 24MHz lub 16 bit do 12MHz (ale bez
    >
    > buforów, standard 3.3V).
    >
    > Jak chcesz gotowe coś w pudełku, to możesz się rozejrzeć za klonami USBee,
    >
    > zdaje się że do dostania po ok. 200zł.
    >

    > Darmowy soft i całkiem ładne zestawienie analizatorów i innego sprzętu
    >
    > jaki da się podłączyć do kompa masz tu:
    >
    > http://sigrok.org/wiki/Logic_analyzer_comparison

> [...]
    No wlasnie sobie uzmyslowilem ze moze wlasnie bardziej mi sie przyda maly analizator
    niz oscyloskop.
    Oscyloskop miałby być aby zobaczyć co sie dzieje na styku analogu i cyfrówki. Teraz
    mase czasu zjada mi dodawanie diodek czy innych printf-ów a jednak podejrzenie dwu
    przebiegów naraz sporo wyjasnia...