  • 101. Data: 2010-03-28 22:56:07
    Temat: Re: [ort] Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    news:hooarg$fj0$1@inews.gazeta.pl...

    > Z całą pewnością - skąd znam ceny poszczególnych aplikacji?
    > Nie ja zacząłem opowieści o kradzionym oprogramowaniu.

    No tak to ja zaczałem pisząc, ze musiał bym wydać 1500zł za legalną wersję.
    Ale Ty oczywiście wiesz lepiej, ze można mieć wersaję za 300zł.
    Tak, można mieć, tylko, ze w moim przypadku ta wersja, nawet jak za nią
    zapłacę będzie nielegalna.
    Dla Ciebie jak widać jest to rzecz niepojęta i nie mieszcząca się w Twoim
    umyśle.

    http://www.vobis.pl/oferta/oprogramowanie/biuro_firm
    a/888396_microsoft_office_2007_domowy.aspx

    Przeczytaj na wstepie:
    "Pakiet może być wykorzystywany przez użytkowników domowych jedynie do zadań
    niekomercyjnych."

    A tu masz najtańszą wersję (ponad 700zł) komercyjną, którą mógłbym używać na
    komputerze.
    http://www.vobis.pl/oferta/oprogramowanie/biuro_firm
    a/-12331_office_2007_basic_nosnik.aspx

    Niestety ponieważ także tworzę prezentacjie multimedialne oraz zapisuję
    dokumenty w formatach PDF przed wysłaniem do klientów to w moim przypadku
    musiał bym zakupić conajmniej wersję za jedyne 900zł
    http://www.vobis.pl/oferta/oprogramowanie/biuro_firm
    a/-12335_office_sbe_2007_pl_nosnik.aspx

    Niestety są to wersje OEM, które można nabyć tylko i wyłącznie wraz z nowym
    komputerem, albo przynajmniej z jego częścią bazową, dlatego zakup na firmę
    to wydatek conajmniej 1500zł, a żebym mógł kupić i legalnie zainstalować na
    używanym już przeze mnie komputerze to musiał bym kupić wersję MS Office BOX
    za jedyne 2300zł.
    http://www.vobis.pl/oferta/oprogramowanie/biuro_firm
    a/888387_office_proffesional_2007_pl.aspx

    Tak więc bajeczkji o zakupie za 300zł lub za 100zł to możesz sobie schować
    głęboko ...
    Nie mam zamiaru inwestrować takich pieniędzy tylko i wyłącznie tylko po to,
    żeby Ciebie zadowolić.

    > Niczego takiego nie zakładałem - to tylko Twoja głupia próba
    > tłumaczenia.
    > W sumie nie bardzo wiem czego ....

    Nie, to Ty kolejny raz zrobiłeś z siebie idiotę i kolejny raz wmawiasz, źe
    to ja się mylę. Kolejny raz dostałeś po nosie, bo się okazało, ze swoje
    mądrości możesz sobie schować pomiędzy książeczkami z bajeczkami, które Ci
    rodzice czytaja na dobranoc.

  • 102. Data: 2010-03-28 23:34:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "DoQ" hoobt8$rbp$...@m...internetia.pl

    > Gdybys jeszcze stosowal leki ktore ci przepisuja....

    Stosuję. :) Pisałem o tym -- Neplit dwa razy dziennie. :)
    I mam dobre efekty. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 103. Data: 2010-03-29 00:04:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Stosuję. :) Pisałem o tym -- Neplit dwa razy dziennie. :)
    > I mam dobre efekty. :)

    Tzn. niedotlenienie mózgu??

  • 104. Data: 2010-03-29 01:06:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "DoQ" hoojqv$eu7$...@m...internetia.pl

    > Tzn. niedotlenienie mózgu??

    No cóż... Rozmowa jakby umyka w nieznanym kierunku... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 105. Data: 2010-03-29 08:24:24
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    DoQ pisze:

    > Gdybys jeszcze stosowal leki ktore ci przepisuja....

    Może przedawkował?
    (nie wiem czy akurat leki)

  • 106. Data: 2010-03-29 08:49:21
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Plumpi pisze:
    (...)
    > No tak to ja zaczałem pisząc, ze musiał bym wydać 1500zł za legalną wersję.

    Ano.

    > Ale Ty oczywiście wiesz lepiej, ze można mieć wersaję za 300zł.

    Oczywiście.

    > Tak, można mieć, tylko, ze w moim przypadku ta wersja, nawet jak za nią
    > zapłacę będzie nielegalna.

    Nieprawda.

    > Przeczytaj na wstepie:
    > "Pakiet może być wykorzystywany przez użytkowników domowych jedynie do
    > zadań niekomercyjnych."

    Czytałem - teraz czas, byś to zrobił ze zrozumieniem.

    > Niestety ponieważ także tworzę prezentacjie multimedialne oraz

    Na MS Office, którego nie masz?

    > zapisuję
    > dokumenty w formatach PDF przed wysłaniem do klientów to w moim
    > przypadku musiał bym zakupić conajmniej wersję za jedyne 900zł

    Możesz je zapisywać w PDF za darmo.

    > Tak więc bajeczkji o zakupie za 300zł lub za 100zł to możesz sobie
    > schować głęboko ...

    A tak, zauważyłem. Na samym początku napisałeś, że 'mi to wisi'.

    > Nie mam zamiaru inwestrować takich pieniędzy tylko i wyłącznie tylko po
    > to, żeby Ciebie zadowolić.

    Tylko mogę powtórzyć, że to byłoby z zyskiem dla Ciebie. Mało tego, nikt
    nie wymagał od Ciebie jakichkolwiek inwestycji finansowych. Teraz
    próbujesz odwrócić kota ogonem, że ktoś żąda od Ciebie inwestycji
    1500PLN, byś mógł go zadowolić. Krótko - brniesz...

    > Nie, to Ty kolejny raz zrobiłeś z siebie idiotę i kolejny raz wmawiasz,
    > źe to ja się mylę.

    Niczego Tobie nie wmawiam, tego idiotę to robisz z siebie sam.

    > Kolejny raz dostałeś po nosie, bo się okazało, ze
    > swoje mądrości możesz sobie schować pomiędzy książeczkami z bajeczkami,
    > które Ci rodzice czytaja na dobranoc.

    Weź sobie lepiej jakieś kropelki i przeczytaj na spokojnie co napisałem
    wcześniej jeszcze raz.

  • 107. Data: 2010-03-29 10:18:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Artur 'futrzak' Maśląg" hoph1v$4a0$...@i...gazeta.pl

    > Może przedawkował?
    > (nie wiem czy akurat leki)

    A co można przedawkować? Narkotki? Coś, co jest w dawkach.

    dawka ż III, CMs. ~wce; lm D. ~wek

    <<pewna ilość, miarka czego, zwłaszcza porcja leku
    określona wagowo lub objętościowo do jednorazowego
    użytku; doza>>

    Dzienna, jednorazowa, lecznicza, minimalna, profilaktyczna, śmiertelna dawka.
    Dopuszczalna, maksymalna dawka lekarstwa, napromieniowania, naświetlenia.

    roln. Dawka pokarmowa

    <<ilość paszy przeznaczona dla jednego zwierzęcia (lub grupy zwierząt) na jednostkę
    czasu (zwykle dobę)>

    med. Dawka uderzeniowa

    <<silna dawka jakiegoś leku (zwłaszcza antybiotyku)>>

    pot. Końska dawka

    <<silna, uderzeniowa dawka jakiegoś leku>>

    Mam lekką nadwagę -- ale i tak mniejszą niż przeciętny Polak. :)
    Więc co ja przedawkowuję wg Ciebie? I jaki to ma związek z felgami?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 108. Data: 2010-03-29 11:23:30
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Mam lekką nadwagę -- ale i tak mniejszą niż przeciętny Polak. :)
    > Więc co ja przedawkowuję wg Ciebie? I jaki to ma związek z felgami?

    Wątki ci sie pomieszaly.

  • 109. Data: 2010-03-29 13:37:04
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > neelix pisze:
    > (...)
    > Chyba nie bardzo, skoro Twoje treści należało brać na wiarę :)

    Na wiarę to trzeba było brać obietnice o 20% spadku ilości zabitych po
    wprowadzeniu nakazu świecenia w dzień i to, że świecenie nic nie kosztuje.

    > LOL - nie jestem w żadnej opozycji, ale Tobie tak to wygodniej
    > interpretować, ponieważ nie musisz wtedy niczego udowadniać
    > merytorycznie.

    Zawsze jest brak 100% dowodów zwłaszcza dla przeczących wszystkiemu co nie
    pasuje do ich teorii.

    > LOL - póki co, to nadal jesteś na straconej pozycji, ponieważ niczego
    > nie udało Ci się udowodnić w oparciu o fakty, analizy itd..
    > Teraz próbujesz udowodnić, że to jakieś próby odegrania się - za
    > Twoją przegraną? Brak logiki w tym co wypisujesz - nie od dzisiaj.

    Za światła i inne poglądy? Nie mam wątpliwości, że są ludzie nieuznający
    sprzeciwu i nieprzebierający w środkach odwetowych. :-)Niczego nie muszę
    udowadniać. Nie mam zamiaru kopać się z jakimś koniem. Prosty przykład
    odwrotnego oznakowania postoju taxi poparty przez foto miałem udowadniać
    potwierdzeniem od Prezydenta? Są granice paranoi. Nie zamierzam temu ulegać.
    Mogę najwyżej wysłać na drzewo na prostowanie bananów.

    > LOL - jak zwykle widzę dużo napisałeś, tylko jak zwykle nie na temat :)
    > W kwestii OE - wiele lat go używałem i jakoś zasadniczo nikt mi uwagi
    > nie zwracał, że korzystam akurat z niego. To pewnie dlatego, że w moich
    > wypowiedziach nie było tych błędów, które Tobie zarzucają - może to
    > brak świadomości, wiedzy? Ba, nawet walczyłem z durnymi beginiarzami,
    > którzy celowo utrudniali życie ludziom korzystając z OE.
    > Co do zmiany świata - świetna rada, tylko mam jedno pytanie - czemu
    > sam z niej nie korzystasz? Ja tam to dawno zrobiłem i nie narzekam :)

    Miałeś pretensje do świata i dostosowałeś się do niego? Powiedz to tym z
    pretensjami. Niech dostosują się do reszty. Ja durnych pretensji typu
    "ortografia" nie mam. Brak świadomości? Być może. Nic mnie nie obchodzi
    współpraca OE z innym badziewiem. Jeśli ktoś wie/widzi u siebie co jest
    pieprzone to niech od razu pisze tak pod kątem OE by pieprzone nie było. Ja
    nie wiem i nie chcę wiedzieć co u kogo jak wygląda.
    neelix

  • 110. Data: 2010-03-29 13:43:43
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości

    > Dlaczego my ? To nie my mamy problemy z naszą ortografią i interpunkcją.
    > Nam to zwisa. To włąśnie Ty oraz kilka podobnych Tobie osób uważa się za
    > męczenników dręczonych naszą ortografią. To Wy macie problem :D

    Używam OE z podobno jakimiś tam wadami (mnie to zwisa), staram się pisać
    poprawnie po polsku, ale przy szybkim pisaniu mozę trafić się jakiś "chymn",
    albo taka literówka jak to "mozę" zamiast "może". Rzeczywiście to
    malkontenci-terroryści mają problemy ..... ze sobą. :-)
    neelix