  • Data: 2010-03-30 12:48:15
    Temat: Re: [ort] Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 30 Mar 2010 12:04:50 +0200, neelix wrote:
    >Kłamstwo ma krótkie nogi. Czasem ktoś nieopatrznie powie prawdę. Ja na tę
    >prawdę, którą obserwowałem na codzień dostałem mocne potwierdzenie
    >informacją w publicznej tv "w skali kraju". A co do stolicy to miasto, w
    >którym zwycięża PO nie jest normalnym miastem i wzorcem do uogólnień.

    W calym kraju wygrali, i byc moze wygraja po raz drugi - caly kaj
    nienormalny ?

    Ale i w PO sa bardziej/mniej normalni
    http://orka.sejm.gov.pl/Biuletyn.nsf/wgskrnr5/INF-12
    0

    "Poseł Stanisław Żmijan (PO):
    Pan poseł Krzysztof Gadowski użył bardzo mocnych argumentów
    przemawiających za przyjęciem poprawki o obowiązku wprowadzenia
    używania świateł mijania przez cały rok. Ale naprawdę problem jest
    bardzo poważny i trzeba głęboko się nad nim pochylić. Mówiąc o
    wypadkach drogowych, warto pamiętać, że w ponad 80% wina leży po
    stronie kierującego pojazdem, tylko w 10% zależy od drogi i tyle samo
    od pojazdu. Zatem mówienie, że brak świateł mijania był przyczyną
    wielu wypadków drogowych, jest nieprawdziwe. "

    J.