  • Data: 2010-03-30 14:52:30
    Temat: Re: [ort] Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hor624$m87$1@inews.gazeta.pl...

    > Zmartwię Ciebie, ale to Ty żyjesz w niewiedzy.

    Wiesz nudzi mnie ta dyskusja z Twojej strony opierana tylko i wyłącznie na
    Twoich "widzimisie".

    > Eeeee - naprawdę? Wskaż mi taki zapis. Oczywiście poszukaj też
    > stosownych wyłączeń itd.

    Otwórz działalność gospodarczą, poczekaj na kontrolę skarbową i opowiedz im
    w jaki sposób użytkujesz to co kupujesz na firmę. Zapewne będą zachwyceni i
    Cię za to wynagrodzą :)

    > Wręcz przeciwnie - pokazałeś swą ignorancję w temacie i tyle. Teraz
    > poszukaj sobie co to jest KIS, o którym pisałem, po czym poszukaj
    > w jakich cenach i gdzie można to kupić - uczciwie. W tym co pisałem
    > nie ma słowa o MS Office. Jedynym punktem wspólnym było 250PLN,
    > ale poszukiwania powinny dać Ci odpowiedź, że był to błędny trop
    > w zakresie argumentacji (chybionej).

    Nie interesuje mnie co to jest KIS i nie mam zamiaru szukać po necie,
    ponieważ wiele rzeczy można odnieść do tego skrótu. Mam o wiele ważniejsze i
    lepsze zajęcia niż udowadnianie na Twoje życzenie, ża Twoje kłamstwa nie
    były kłamstwami. To jest Twój problem abyś wytłumaczył co miałeś na myśli
    odnosząc się bezpośrednio do wypowiedzi na temat MS Office i zarzucając mi
    piractwo.

    > No cóż - niestety nie sprawdzasz tego u źródeł, tylko opierasz swe
    > tezy na tym co powiedział Ci konsultant. Ja jednak wiem na ten temat
    > trochę więcej i wiem ...

    "A nie plawda, bo to ja jestem mondzejsy ...."

    Chłopie zachowujesz się jak przedszkolak.
    Niby dlaczego mam dawać wiarę Tobie twierdzącemu "ze ty jesteś mondzejsy", a
    nie dawać wiary konsultantowi czy też temu co jest napisane w licencji ?

    > Wiążące to jest prawo, wyroki sądu, w pewnym stopniu opinie prawne,
    > a nie teksty konsultanta, który w większości nie ma zielonego pojęcia
    > o czym mówi...

    Zatem proponuję zakończyć ten temat, który prowadzi donikąd na tym, "ze
    jesteś najmondzejsy, a konsultanci to same gupki". Nudzi mnie ta dyskusja.