eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmorange: nieodebrane połączenia - czy widac je w internecie? › Re: orange: nieodebrane połączenia - czy widac je w internecie?
  • Data: 2015-05-18 22:47:21
    Temat: Re: orange: nieodebrane połączenia - czy widac je w internecie?
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol wrote:
    > "Poldek" <p...@i...eu> wrote in message

    > I ile to kosztuje aby usłyszeć ta 5 sekund nagrania? 5-10groszy?

    To zależy z czego akurat dzwonisz. Nie każdy dzwoniący do Ciebie dzwoni
    z telefonu z nielimitowanymi minutami w abonamencie. Jak ktoś np.
    zadzwoni z telefonu satelitarnego raz, nie połączy się, ale zostanie
    skasowany zgodnie z cennikiem opłatą za rozpoczęcie połączenia + te parę
    sek., ale przecież nie połączył się, więc za chwilę spróbuje drugi raz,
    potem trzeci, czwarty, to może się okazać, że starczyło by na niezły
    obiad w restauracji za taką nie-rozmowę.