  • 1. Data: 2010-01-27 21:05:00
    Temat: optymalna/kapitalna w Plusie
    Od: "Jerry" <j...@w...pl>

    Witam,
    od niedawna są dostępne nowe taryfy w Plusie. Sa to mutacje Elastycznej o
    nazwie :Optymalna 0,20 zł /min w sieci; 0,40 pozostali oraz Kapitalna 0,32
    do wszystkich. SMS 0,15 w każdej z nich. Ceny netto.Niestety nie dodają do
    tych taryf żadnych bonusów nawet przy PWA . Jednak sama cena jest
    zachecająca-zbliżyła sie bardzo do cen prepaidowych.Dostępne od 3 kart SIM
    na koncie. Od 8 kart jest jeszcze taniej.Z ciekawości zapytam jakie ceny
    oferuje konkurencja dla biznesu?

    jerry

  • 2. Data: 2010-01-27 21:33:21
    Temat: Re: optymalna/kapitalna w Plusie
    Od: Flo <f...@g...pl>

    Jerry pisze:

    > od niedawna są dostępne nowe taryfy w Plusie.

    Od dawna są dostępne. Teraz tylko zmieniono parametry na jeszcze
    korzystniejsze i wprowadzono rozwiązania kontowe.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2010-01-27 22:46:35
    Od: "Jerry" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Od dawna są dostępne. Teraz tylko zmieniono parametry na jeszcze
    > korzystniejsze i wprowadzono rozwiązania kontowe.
    >
    > -- Nie wątpie ,ze tak jest jak piszesz , dziwi mnie tylko dlaczego mój
    > G300 twierdzi ,ze wprowadzono je 23.01 , na www plusa ich nie widać,
    > czyżby dla wybranych tylko były? Albo tajna broń dla niezdecydowanych? Co
    > to są rozwiązania kontowe? Bezpłatne polączenie w ramach konta za 7 zł?
    jerry

  • 4. Data: 2010-01-27 23:12:02
    Od: Flo <f...@g...pl>

    Jerry pisze:

    > Nie wątpie ,ze tak jest jak piszesz , dziwi mnie tylko dlaczego
    > mój G300 twierdzi ,ze wprowadzono je 23.01 ,

    I dobrze mówi. Odsłona obecnej wersji nastąpiła 14 stycznia dla nowych
    aktywacji i 21 stycznia dla PWA. Wcześniej były inne progi dla aktywacji
    oferty i inne stawki.

    > na www plusa ich nie widać, czyżby dla wybranych tylko były?

    Dokładnie. Trzeba spełniać pewne kryteria. Masz swojego G300 to go pytaj.

    > Co to są rozwiązania kontowe?

    Pytaj G300 bo nie chce mi się pisać, a niestety troszkę by tego było.

    > Bezpłatne polączenie w ramach konta za 7 zł?

    Dokładnie według definicji tylko opłata zależy od ilości SIM na koncie
    abonenckim i wynosi 7 lub 5PLN

  • 5. Data: 2010-01-27 23:55:22
    Od: "Jerry" <j...@w...pl>

    > I dobrze mówi. Odsłona obecnej wersji nastąpiła 14 stycznia dla nowych
    > aktywacji i 21 stycznia dla PWA. Wcześniej były inne progi dla aktywacji
    > oferty i inne stawki.

    I wszystko jasne !
    Dziękuję i czekam na nowy cykl rozliczeniowy.
    jerry
    P.S. Swoja drogą nieźle ich (opów) przycisnęlo , E66 za zeta i do tego takie
    stawki.
    Niezły jest ten Plus (wiem, to już było)

  • 6. Data: 2010-01-28 09:15:08
    Od: Flo <f...@g...pl>

    Jerry pisze:

> [...]
    > takie stawki.
    > Niezły jest ten Plus (wiem, to już było)

    Broń Boże nie bierz E66.
    Chcesz mieć spokój wybierz coś innego. Jeszcze nie słyszałem o
    niezawieszającej się E66. Czasami 2 dni po sprzedaży idą do serwisu.
    Poczytaj sobie w necie o tym modelu ale z mojego doświadczenia
    _wszystkie_ sprzedane przeze mnie egzemplarze zarówno w Orange jak i w
    Plusie najpóźniej w ciągu miesiąca lądowały w serwisie. Uprzedzałem
    klientów ale jak to klient. Zawsze ma rację i wybiera co chce.
    Wczoraj byłem u klienta, który brał E66 w Erze i już ma 2 sztukę (serwis
    wymienił) i ta też jedzie na wymianę. 2x soft zmieniony i dalej się
    zawiesza. Najgorsze jest to, że robi to podczas rozmowy. Trzeba baterię
    wyjąć żeby połączenie zakończyć.

  • 7. Data: 2010-01-29 23:31:46
    Od: "Jerry" <j...@w...pl>

    > Broń Boże nie bierz E66.
    1. Po pierwsze - już wziąłem E66, pół roku temu wział mój brat i jest
    zadowlolony, co skłoniło mnie do tej decyzji.
    2. Mój G300 tez mi ją odradzał -ale ze względu na padający
    wyświetlacz -natomiast E52 jakos mi nie leżała
    3. Po trzecie -chciałem po 14 latach zwykłych komórek spróbować slidera.
    4. Na koniec dodam ,ze mam kilka aktywacji , więc mogę co kilka m-cy brać
    inny telefon co niejako zabezpiecza mnie przed ewentualnym padem E66

    Dziękuje Ci za cenne rady i informacje , tym bardziej ,że panienka w
    hipermaketowym punkcie Plusa nie wie co to taryfa Optymalna/Kapitalna

    pozdrawiam