  • 1. Data: 2010-08-06 18:34:16
    Temat: optiplex 755 i instalacja windowsa
    Od: zenek <z...@o...pl>

    czy problem jest sprzetowy czy softwarowy ?

    Zainstalowalem bez problemu fedore a prezy instalacji XP wyskakuje blad
    z blue screenem. Probowalem juz kilku roznych wersji instalki windowsa i
    dalej to samo ktos zna problem ?

  • 2. Data: 2010-08-06 18:46:51
    Temat: Re: optiplex 755 i instalacja windowsa
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zainstalowalem bez problemu fedore a prezy instalacji XP wyskakuje blad z
    > blue screenem. Probowalem juz kilku roznych wersji instalki windowsa i

    Oczywiście - użyj legalnej wersji zasilacza.

    --
    marfi

  • 3. Data: 2010-08-06 19:06:56
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 06.08.2010 20:34, zenek pisze:
> [...]
    > Zainstalowalem bez problemu fedore a prezy instalacji XP wyskakuje blad
    > z blue screenem. Probowalem juz kilku roznych wersji instalki windowsa i

    Skoro Fedora chodzi, to pewnie programowy. Zapytaj na pl.
    comp.os.ms-windows.winnt (gdzie ustawiam FUT) i podaj kod
    błędu przynajmniej...

    PS. A z jakim systemem był kupowany ten komputer?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 4. Data: 2010-08-06 19:12:59
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Oczywiście - użyj legalnej wersji zasilacza.

    Wydaje mi się, że problem znajduje się między monitorem, a siedzeniem.

  • 5. Data: 2010-08-07 12:09:30
    Od: geyb <g...@g...pl>

> [...]
    >
    > Zainstalowalem bez problemu fedore a prezy instalacji XP wyskakuje blad
    > z blue screenem. Probowalem juz kilku roznych wersji instalki windowsa i

    Jeśli kupiłeś Windows XP (Home/Pro) w wersji do samodzielnej instalacji
    np. OEM lub Box to zacznij instalację od strony z driverami Dell-a
    http://tinyurl.com/36gtjye
    Tam można znaleźć np. sterowniki, które podajesz komputerowi na
    dyskietce na pierwszym etapie instalacji windowsów.

    Jeśli już masz licencję na Windows XP OEM od Dell-a (informację o wersji
    znajdziesz na naklejce licencyjnej) to potrzebna Ci będzie płytka CD z
    Windows od Dell-a - wtedy bezproblemowo wprowadzisz i aktywujesz swój
    klucz, a instalowany windows będzie miał wbudowane wszystkie niezbędne
    drivery dla modelu Optiplex 755. Płytkę można zamówić w Dell-u lub
    poszukać nośnika wśród znajomych albo w firmach, które handlują sprzętem
    polizingowym (fajne słowo, hehehe).

    A w ogóle, jak już inni pisali, problem wygląda na software'owy :)

    g.

  • 6. Data: 2010-08-07 14:27:07
    Od: zenek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-08-07 14:09, geyb pisze:

> [...]
    > polizingowym (fajne słowo, hehehe).
    >
    > A w ogóle, jak już inni pisali, problem wygląda na software'owy :)

    Alles git majonjez problem w tym ze ten dell nie ma napedu dyskietek.

  • 7. Data: 2010-08-07 15:03:12
    Od: yassek <y...@o...eu>

    W dniu 2010-08-07 16:27, zenek pisze:

    > Alles git majonjez problem w tym ze ten dell nie ma napedu dyskietek.

    w takim razie trzeba użyć zewnętrzny napęd FDD podłączany poprzez USB