  • 41. Data: 2010-05-30 09:32:49
    Temat: Re: opony zimowe w lecie
    Od: to <t...@a...xyz>

    Artur Maśląg wrote:

    > Dębica Navigator 2 to całkiem przyzwoita opona całoroczna. Na klombach
    > takowych nie widziałem...

    Coś co nazywa się "Dębica" i jest "całoroczne" po prostu nie może być
    przyzwoite.

    > Szybko być może, ale bezpiecznie? W sumie i tak brak możliwości
    > weryfikacji przedstawionych tez - można mieć za to spore wątpliwości co
    > do stwierdzenia 'bezpiecznie'.

    W nic nie wjeżdżam, mandatów też nie płacę, więc wystarczająco
    bezpiecznie.

    > Ludzie, którzy jeździli w czasie ulewy pewnie wiedzą w czym jest problem
    > - opony będą tutaj kwestią drugorzędną...

    Przecież nie mówię o ulewie stulecia, kiedy widoczność spada do 50 metrów.

  • 42. Data: 2010-05-30 09:35:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 30 May 2010 07:32:49 GMT, to wrote:

    >Coś co nazywa się "Dębica" i jest "całoroczne" po prostu nie może być
    >przyzwoite.

    A jezdziles ?

    >Przecież nie mówię o ulewie stulecia, kiedy widoczność spada do 50 metrów.

    Ale juz piszesz o ulewie a nie drobnym deszczyku ..

    J.

  • 43. Data: 2010-05-30 09:43:22
    Od: Tomek <b...@o...pl>

    Kupisz kiedyś swój pierwszy samochód i zobaczysz dlaczego nie będziesz
    jeździł 200km/h w ulewie

    Tomek

  • 44. Data: 2010-05-30 09:50:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tomek wrote:

    > Kupisz kiedyś swój pierwszy samochód i zobaczysz dlaczego nie będziesz
    > jeździł 200km/h w ulewie

    Kiedyś zrozumiesz zasadę działania swojego czytnika news i przestaniesz
    odpisywać na zagnieżdżone cytaty.

  • 45. Data: 2010-05-30 10:25:25
    Od: "M.H." <m...@o...pl>

    W dniu 2010-05-29 16:20, to pisze:

    > I Twoim zdaniem ten wyrób oponopodobny sprawuje się jakkolwiek w deszczu?
    > To "spróbuj" zmienić naraz dwa pasy przy 200 km/h w ulewie.

    Tak, najlepiej w mieście... na dziurawej drodze.
    Pamiętam, że był taki jaden, Zientarski się nazywa (on tego ponoć nie
    pamięta) Nawet deszczu nie było i pewnie opony mieli nieco lepsze niż
    Dębica Navigator 2.

  • 46. Data: 2010-05-30 11:45:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    M.H. wrote:

    > Tak, najlepiej w mieście... na dziurawej drodze. Pamiętam, że był taki
    > jaden, Zientarski się nazywa (on tego ponoć nie pamięta) Nawet deszczu
    > nie było i pewnie opony mieli nieco lepsze niż Dębica Navigator 2.

    On po prostu nie ogarniał pożyczonego Ferrari. Nie jeden przed nim, a
    pewnie i po nim jechał tam z podobną prędkością i nie wylądował na słupie.

  • 47. Data: 2010-05-30 12:14:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    J.F. wrote:

    > A jezdziles ?

    Czy muszę jeździć na wszystkich kiepskich oponach, żeby wiedzieć że są
    kiepskie? Spytam raczej -- z czym je porównujesz (porównujecie), że
    twierdzisz, że są dobre, z jak mocnym autem je łączysz i jak wygląda Twój
    styl jazdy.

    > Ale juz piszesz o ulewie a nie drobnym deszczyku ..

    O przeciętnej ulewie, czyli takiej, gdzie widoczność jest wystarczająca
    do bezpiecznej jazdy ok. 200 km/h.

  • 48. Data: 2010-05-30 13:28:40
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    to pisze:

    > I auto prowadzi się jak transatlantyk, a po za tym są super.

    Takie w okolicy TWI nie powoduja plywania auta

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 49. Data: 2010-05-30 15:03:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    MarcinJM wrote:

    > Takie w okolicy TWI nie powoduja plywania auta

    Też powodują, tyle że na mokrym zamiast na suchym. ;)

  • 50. Data: 2010-05-30 16:10:30
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Nie przesadzaj, D121 to były prawie kultowe m.in. do Poldolota, a wcześniej też tzw.
    Unirojalki (wypadł mi numer z głowy).

    -----