  • 1. Data: 2012-06-21 20:45:08
    Temat: opony pirelli
    Od: maniek123456 <maniek123456@_NOSPAM_onet.pl>

    opony pirelli 90/80 17 ile kilometrów wytrzymóją?

  • 2. Data: 2012-06-21 21:24:21
    Temat: Re: opony pirelli
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/21/2012 08:45 PM, maniek123456 wrote:
    > opony pirelli 90/80 17 ile kilometrów wytrzymóją?

    Tak na oko to z pincet.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-06-21 21:56:45
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > Tak na oko to z pincet.

    Nie rob sobie jaj z kolegi. Jak sie nie znasz to sie nie odzywaj.

    A do meritum - napisz do kolegi Lovtza na priv on sie zna, wszystko Ci
    wyjasni.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 4. Data: 2012-06-21 22:52:31
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > A do meritum - napisz do kolegi Lovtza na priv on sie zna,
    > wszystko Ci wyjasni.
    >

    > --
    > pzdr:
    > Ivam

    Tak tak! I koniecznie pamiętaj żeby używać "ó" wszędzie gdzie się
    tylko uda.

    --

    morghul

  • 5. Data: 2012-06-27 09:38:48
    Od: <MW>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Tak tak! I koniecznie pamiętaj żeby używać "ó" wszędzie gdzie się tylko
    > uda.

    Raczej chyba "óda", tak?

    --
    MW

  • 6. Data: 2013-07-10 13:38:32
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 21 czerwca 2012 20:45:08 UTC+2 użytkownik maniek123456 napisał:
    > opony pirelli 90/80 17 ile kilometrów wytrzymóją?
    >

    > --

    Ehmm,opony pirelli wytrzymują tyle ile trzeba :)

    --
    http://www.motoopony.pl/opony/osobowe/zimowe/produce
    nt/pirelli.html

  • 7. Data: 2013-07-10 13:47:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 10 Jul 2013 04:38:32 -0700 osobnik zwany kondel30
    napisał:

    > W dniu czwartek, 21 czerwca 2012 20:45:08 UTC+2

    > Ehmm,opony pirelli wytrzymują tyle ile trzeba :)

    nawet rok?

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 8. Data: 2013-07-10 16:27:33
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    >nawet rok?

    Nie opowiadaj, mam z przodu Pirelke lekko liczac z lat 70-tych.
    Chyba bedzie do zmiany bo bieznik zaczyna dochodzic do granicy ale
    pozatem bez zastrzezen;)
    Kiedys to robili opony, nie to co teraz;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 9. Data: 2013-07-10 16:37:30
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-07-10 13:38, k...@g...com pisze:
> [...]

    Kilometrów, czy przyziemień ?

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 10. Data: 2013-07-11 01:18:45
    Od: "MichalS" <m...@w...pl>

    > Nie opowiadaj, mam z przodu Pirelke lekko liczac z lat 70-tych.

    To Ty masz "parapecik" z oponkami?

    Pozdrawiam, MichalS.