  • 41. Data: 2010-08-31 22:24:31
    Temat: Re: opony nexen
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 Aug 2010 23:04:59 +0200, margines <m...@o...eu> wrote:

    >Czy ktoś może użytkował opony Nexen ale tych większych rozmiarów np. na
    >felgi 18" i przy szybszych autach? Jak ogólne wrażenia? Warto? Czy uciekać?

    Zanjomy ma Nexeny w BMW E39 530d i sobie chwali. Jutro mogę Ci podać
    rozmiar i model tych opon.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 42. Data: 2010-08-31 22:25:57
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On 31 Aug 2010 06:46:37 GMT, to <t...@a...xyz> wrote:

    >Testy są dostępne, wystarczy poszukać.

    Testy są tyle warte, ile zapłacił za nie zainteresowany.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 43. Data: 2010-08-31 23:39:51
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "margines" <m...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy ktoś może użytkował opony Nexen ale tych większych rozmiarów np. na
    > felgi 18" i przy szybszych autach? Jak ogólne wrażenia? Warto? Czy
    > uciekać?

    Uzywam w dostawczakach zimowych Nexenow calorocznie. Sprawuja sie dobrze na
    mokrym i na suchym, po 2 pelnym sezonie na sniegu juz bylo gorzej ale caly
    czas lepiej niz letnie.
    W osobowkach nie sprawdzalem bo nie robia takich jak uzywam ale nie
    omieszkalbym przetestowac gdyby robili.

    --
    Picasso

  • 44. Data: 2010-09-01 05:34:40
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin P_ablo

    > Uzywam w dostawczakach zimowych Nexenow calorocznie. Sprawuja sie dobrze
    > na mokrym i na suchym, po 2 pelnym sezonie na sniegu juz bylo gorzej ale
    > caly czas lepiej niz letnie.

    No jeszcze tego brakowało, żeby zimówki były gorsze niż letnie. ;-)
    Ostatniej zimy jechałem na letnich po śniegu (mam zimowe ale nie chciało
    mi się zmienić), droga prosta jak strzała, jadę, jadę, a tu nagle widzę
    barierkę przedzielającą jezdnie przed przednią szybą. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 45. Data: 2010-09-01 05:37:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin LEPEK

    > Bardzo się cieszę, że właśnie w ten sposób napisałeś. "Gejowe". Epitet
    > wyraźnie pejoratywny, który nic nie mówi o jakości, za to wiele o
    > stosunku do marki.

    Mówi wyłącznie o jakości.

    > Michelin są bardziej męskie i za ich "męskość" trzeba
    > zapłacić. Bo inaczej będzie obciach. A wyobraź sobie, że nie każdy
    > wybiera opony w oparciu o skalę ich męskości.

    Ty widzę z tych, co to uważają, że każda większa firma dyma wszystkich
    sprzedając drogi syf, podczas gdy najlepszą jakość można znaleźć u
    Znanych Tylko Nielicznym Przeuczciwych Wytwórcach z Chin.

    --
    ignorance is bliss

  • 46. Data: 2010-09-01 05:38:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Jurand

    > A jeździłeś na tych Nexenach 18", na które tak psioczysz?

    Nie i nie będę, na Wanli i Nankangach też nie jeździłem.

    --
    ignorance is bliss

  • 47. Data: 2010-09-01 05:38:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin jerzu

    > Testy są tyle warte, ile zapłacił za nie zainteresowany.

    Na pewno więcej warte niż opinie amatorów w necie.

    --
    ignorance is bliss

  • 48. Data: 2010-09-01 05:40:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin krzysiek82

    > ja ostatnio doszedłem do wniosku, że lepsze jakiekolwiek nowe niż
    > starsze ale znanej marki. Zwłaszcza tyczy się to opon zimowych :)

    Stąd właśnie biorą się dobre opinie o gejowych oponach. Jeśli wymieni się
    starą, zużytą oponę na nową to niemal zawsze będzie lepiej, chyba, że ta
    nowa to już totalny śmieć.

    --
    ignorance is bliss

  • 49. Data: 2010-09-01 05:42:25
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin LEPEK

> [...]

    Ty widzę z tych, co to uważają, że każda większa firma dyma wszystkich
    sprzedając drogi syf, podczas gdy najlepszą jakość można znaleźć u Znanych
    Tylko Nielicznym Przeuczciwych Wytwórców z Chin.

    --
    ignorance is bliss

  • 50. Data: 2010-09-01 09:11:29
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2010-09-01 05:42, to pisze:
    > begin LEPEK

    > Mówi wyłącznie o jakości.

    Aha...

    > Ty widzę z tych, co to uważają, że każda większa firma dyma wszystkich
    > sprzedając drogi syf, podczas gdy najlepszą jakość można znaleźć u Znanych
    > Tylko Nielicznym Przeuczciwych Wytwórców z Chin.

    Nie, nie znasz się na ludziach widocznie.
    Są na rynku duże koncerny o ogólnoświatowym zasięgu i całym wachlarzu
    marek w ofercie. Poszczególne marki plasowane są na rynku pod docelowych
    klientów. Michelin będzie tym dla gotowych wydać najwięcej, Kleber,
    BFGoodrich - tańsze, a Kormoran dla zwracających uwagę głównie na cenę.
    Oprócz tych koncernów są mniejsi producenci oferujący jedną - dwie
    marki. Oni też potrafią robić opony - to nie jest wiedza tajemna. A że
    trudno jest się wbić od razu do premium i spijać śmietankę, to trzeba
    sobie zaplanować inną strategię. Np. sport (Kumho). Albo ceny (Nexen).

    Aha - jesteś pewien, że wiesz skąd pochodzi marka Nexen?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm