  • Data: 2010-09-02 10:15:08
    Temat: Re: opony nexen
    Od: Olek <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-09-01 05:38, to wrote:
    > begin Jurand

    > Nie i nie będę, na Wanli i Nankangach też nie jeździłem.

    no właśnie i tyle z twojego bicia piany - nigdy nie próbowałeś żadnych
    takich opon... kupujesz tylko "firmowe" wydająć 4 razy więcej, nie mając
    pojęcia, że są opony, które są tańsze i równie dobre...

    jeśli ktoś nie ma pojęcia na jakiś temat to się zwyczajnie nie
    wypowiada, ty prawie zdominowałeś ten wątek, chociaż totalnie nic nie
    wiesz na temat nexenów... dziękuję