eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyopony i ... marketingRe: opony i ... marketing
  • Data: 2015-04-04 21:45:56
    Temat: Re: opony i ... marketing
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sat, 4 Apr 2015 21:31:42 +0200, J.F. napisał(a):

    > Tak troche odpowiadajac, a troche podpytujac A.L.
    >
    > http://us.michelinman.com/US/en/tires/products/premi
    er-a-s.html
    >
    > taki sprytny pomysl - rowki w oponach w ksztalcie odwrotnego V.
    > Im bardziej zuzyta opona tym sie robia szersze i otwieraja nowe,
    > dzieki czemu opona nadal dobrze odprowadza wode.
    > I olej slonecznikowy podnosi osiagi zima.
    >
    > Ale ja w zasadzie nie o tym ... tylko gdzie je znalezc na polskiej
    > stronie ?
    > http://www.michelin.pl/opony/opony-osobowe#type=type
    _1&tyreSegment=1&selectedFilter=summer
    >
    > My to tam moze jakis niewazny kraj na zadupiu, ale we Francy oferta
    > podobna
    > http://www.michelin.fr/pneus/pneu-auto#type=type_1
    >
    > Czemu firma robi kompletnie inne modele na obu rynkach ?

    Bo Europa ma swoje naklejki na opony z "jakością", a Ameryka swoje
    określenie traction - i może się nie udało jeszcze tego pogodzić? :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: