  • Data: 2015-04-06 23:58:50
    Temat: Re: opony i ... marketing
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 5 Apr 2015 20:32:40 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Ale jednak amerykańskie filmy jak to nieporadnie wygląda potem taki ruch,
    > to biją nasze "ale urwał" na głowę ;)

    No, gdyby tak u nas bylo raz tak:
    https://www.youtube.com/watch?v=avSxOvJnE68

    To ja jestem ciekaw efektow. Auto co prawda niemieckie, ale to nie
    jest "przecietne auto europejskie".

    Tak nawiasem mowiac to ciekaw jestem czy niemiecki nakaz jazdy na
    zimowkach to spisek producentow, czy juz mieli dosc sytuacji, ze
    niektorzy uwazaja za niepotrzebne, a potem stoj kolego dwa dni na
    autostradzie i czekaj az uprzatna.

    J.