  • 1. Data: 2009-02-01 11:35:27
    Temat: opony do Bandyty 1200N
    Od: doktorek65 <doktorek65@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam.Mam problem.Wraz Z moto kupiłem "nową"-nigdy nieużywaną oponę tylną
    Dunlop D 2003 180/55/R17.Czy mogę założyć na przód innego Dunlopa,lub
    oponę innej firmy np.Michelin Pilot Road.Dzięki za rady.

  • 2. Data: 2009-02-01 12:10:15
    Temat: Re: opony do Bandyty 1200N
    Od: doktorek65 <doktorek65@_NOSPAM_o2.pl>

    doktorek65napisal

  • 3. Data: 2009-02-01 12:53:57
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

> [...]
    > Dunlop D 2003 180/55/R17.Czy mogę założyć na przód innego Dunlopa,lub
    > oponę innej firmy np.Michelin Pilot Road.Dzięki za rady.

    Nie wolno - będzie nadsterowny albo będzie ściągał na zewnętrzną.

    Z.

  • 4. Data: 2009-02-01 13:37:37
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    zonda wrote:

    > Nie wolno - będzie nadsterowny albo będzie ściągał na zewnętrzną.

    Tak, swietna uwaga. Warto dodac ze kierowcy beda smierdziec nogi. Krowy
    ktore zobacza ten motocykl zaczna dawac zsiadle mleko a kury przestana
    sie niesc.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef (kiedys XJ 900 F, GSX 750 F)
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 5. Data: 2009-02-01 14:30:12
    Od: El_Bandito <j...@g...com>

    On 1 Lut, 14:37, Kefir <k...@o...pl> wrote:

    > Tak, swietna uwaga. Warto dodac ze kierowcy beda smierdziec nogi. Krowy
    > ktore zobacza ten motocykl zaczna dawac zsiadle mleko a kury przestana
    > sie niesc.

    Dobra, a tak na powaznie. Czy mozna zamontowac inna opone (innego
    producenta, typ) na przod niz na tyl?
    Pytam sie, bo moja przednia niedlugo bedzie nadawac sie do wymiany, a
    z tylu mam nie zuzytego Bridgstone`a (jakiegos turystycznego) .
    Chcialbym na przod dac Michelin Pilot Road 2. Coby miec lepsza
    przyczepnosc.
    Czy to w ogole ma sens? Czy moze kupic drugiego bridgstone`a? i wtedy
    jak sie obydwa zuzyja to kupic komplet michelin?

    El_Bandito
    Yamaha Fz6-s

  • 6. Data: 2009-02-01 14:45:15
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kefir" napisał w wiadomości news:gm48j1$lrq$1@news.onet.pl...

    > Tak, swietna uwaga. Warto dodac ze kierowcy beda smierdziec nogi. Krowy
    > ktore zobacza ten motocykl zaczna dawac zsiadle mleko a kury przestana sie
    > niesc.

    Wiesz, ja się kiedyś zastanawiałem nad tym czy założyć opony jako parę czy
    mogę założyć następną generację na tył.
    No i założyłem parę, ale raczej dlatego, że były tańsze.
    Ale nogi mi przestały śmierdzieć, to może dobrze zrobiłem.

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 7. Data: 2009-02-01 15:06:14
    Od: doktorek65 <doktorek65@_NOSPAM_o2.pl>

    Jasionapisal

> [...]
    > No i założyłem parę, ale raczej dlatego, że były tańsze.
    > Ale nogi mi przestały śmierdzieć, to może dobrze zrobiłem.

    Akurat mam nogę w gipsie po same jaja(narty)Myślę że wali jak psu z
    wora.Ale za tydzień zdejmuję sam.Jak by była pogoda to już bym trochę
    przewietrzył.

  • 8. Data: 2009-02-01 15:07:16
    Od: doktorek65 <doktorek65@_NOSPAM_o2.pl>

    zondanapisal

    > Nie wolno - będzie nadsterowny albo będzie ściągał na zewnętrzną.

    > Z.
    Dzięki piękne za poradę.Mojego Dunlopa zostawię na kryzysowe rozruchy
    uliczne.Zawsze można spalić....na szyi....komuś.Kupię więc dwie o takim
    samym bieżniku-Micheliny Pilot Road albo Dunlpoy Sportmax Roadsmarty.

  • 9. Data: 2009-02-01 16:39:45
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    Elou!
    El_Bandito wrote:

> [...]
    > Czy to w ogole ma sens? Czy moze kupic drugiego bridgstone`a? i wtedy
    > jak sie obydwa zuzyja to kupic komplet michelin?

    Wg grupowej madrosci (a moze tabu) bezwzglednie nalezy uzywac 2 opon
    tego samego typu. Oczywiscie, nietrudno sobie wymyslic zrodlo tego
    dylematu: budzet. Pod dyktando tegoz nie dopuscilbym do jednego: by na
    przodzie miec opone mniej przyczepna.
    Myslalem kiedys np o celowym zmieszaniu "Pirelek": by do Diabelka
    szosowego (Strada) zapodac na przod Corsa (czyli sportowa). Skonczylo
    sie na miksowaniu potorowek z innymi oponami by "dojezdzic" tę ktora z
    kompletu przezyla dluzej.Pamietalem wtedy o rozbieznosci kapci w reakcji
    na wode i o roznych czasach rozgrzewania. W sumie, bardziej turlalem sie
    poza jednym wyjatkiem: potorowka z przodu, po rozgrzaniu, pozwalala na
    wiele.
    Minus tego jest taki ze jezdzi sie jak na gorszej z tego "miksu" plus
    zas taki ze w ogole sie jezdzi ;)

    Pees Cytyj poprawnie - ja tez komus ospowiadalem a powyzej widac jakbym
    dyskutowal sam z soba. Informacje o Netykiecie znajdziesz w linku ktory
    mam w stopce.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef

  • 10. Data: 2009-02-01 17:20:45
    Od: El_Bandito <j...@g...com>

    On 1 Lut, 17:39, Kefir <k...@o...pl> wrote:
> [...]
    > wiele.
    > Minus tego jest taki ze jezdzi sie jak na gorszej z tego "miksu" plus

    Czyli wniosek jezeli chce kupic na przod Michelina pilot road 2 a z
    tylu zostawie Bridgstone BT ilestam (20, 21?)
    to wyjdzie jakbym kupil na przod battlaxa. Czyli wyrzucanie pieniedzy
    w bloto. Jesli wymienie z tylem to bede plakal bo pozbywam sie prawie
    nowej opony.
    (Wredny Niemiec musial mi sprzedawac motocykl z nowym lakiem z tylu).
    ehh to moje skapstwo...
    (opcja z dojezdzaniem Battlaxa nie wchodzi w gre bo to diabelstwo
    przezyje z 10 kompletow innych opon ;) ).

    > Pees Cytyj poprawnie - ja tez komus ospowiadalem a powyzej widac jakbym
    > dyskutowal sam z soba. Informacje o Netykiecie znajdziesz w linku ktory
    > mam w stopce.

    Aj aj Sir

    El_Bandito
    Yamaha Fz6-s