  • Data: 2014-03-05 14:12:49
    Temat: Re: opony bieznikowane
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 marca 2014 13:30:33 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

    > Problem w tym, że to bez sensu: kto sprzedaje dobre lekko używane opony?
    >
    > Mało kto! Bo niby po co?
    >
    > Stąd podaż jest nieduża.

    Najczesciej ten, kto rozbil samochod i go z jakiegos powodu (braku oplacalnosci) nie
    naprawia - sprzedaje grata w calosci albo na czesci. Handlarz, ktory grata kupuje w
    calosci - albo go spawa z drugim gratem w jedna sztuke, albo od razu sprzedaje te
    czesci, ktore sie dadza sprzedac... tak czy inaczej uzywane czesci trafiaja na rynek.
    Opony tez.

    pablo