  • Data: 2010-12-23 01:39:06
    Temat: Re: opony bieznikowane
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-22 08:40, to pisze:
    > begin J.F.

    > Raczej wątpię, gdyby tak było, to już dawno skopiowano by topowe wzory w
    > chinach i wszyscy byśmy na nich jeździli. Jednak to nie takie proste.

    Te fikuśne rzeźby bieżnika to sprawa raczej przereklamowana.
    W sporcie jakoś nikt nie jeździ na takich ładnych oponach jak drogowe :)

    A też nie ma topowego bieżnika - to zawsze jest kompromis między różnymi
    zastosowaniami opony która musi być uniwersalna.

    Te wszystkie cudaczne rzeźby bieżnika na oponach to raczej dlatego że
    kupuje się opony z katalogu, gdzie jest tylko zdjęcie. Nawet nie ma
    żadnych konkretnych danych, nie mówiąc o możliwości pojeżdżenia na
    każdych. No i opony muszą wyglądać "dynamicznie" żeby ktoś je kupił.