  • Data: 2010-12-25 01:18:39
    Temat: Re: opony bieznikowane
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-23 06:20, to pisze:
    > begin Tomasz Pyra

    > Ale tam opony są trochę mniej uniwersalne...

    > Zgadza się, dlatego właśnie twierdzę, że skopiowanie powierzchownego
    > wyglądu opony nie mówi wiele o jej właściwościach. Wygląda podobnie i
    > tyle.

    Osobiście jeździłem tylko na nalewanych szutrówkach, ale koledzy
    potwierdzają to też jeżeli chodzi o inne opony.

    Skopiowany bieżnik jakiegoś szutrowego Michelina trzyma dokładnie tak
    samo jak 3-4x droższy oryginał (tyle że do tych sportowych nalewek ponoć
    idzie jakaś lepsza mieszanka gumy).
    Ale na oryginałach można jeździć aż się zjedzie bieżnik, a nalewka
    zawsze się szybko rozpadnie, wybąbluje, urwie kawałek bieżnika itp. itd.
    Do tego nalewki są mniej równe jeżeli chodzi o wyważanie.

    Kolega niedawno kupił dla eksperymentu jakieś nalewane zimówki do cywila
    i jest zachwycony osiągami. Kwestia tylko czy to się okaże jednorazówką,
    czy przeżyje 3-4 zimy.