  • 1. Data: 2011-09-08 18:07:51
    Temat: opony
    Od: Viking <jonnyb@no_spam_poczta.onet.pl>

    czas na wymiane i wpadla mi w rece tania oferta oponki WANLI, konkretnie
    model S1088 XL,ktos ma jakies doswiadczenia z tymi oponami?
    kolejna w kolejce cenowej jest juz prawie 2x drozsza a i to barum.
    ma byc 225/45/17 do laguny II

    V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
    and Nocturnal Gratification
    ICQ: 50985493 GG: 10684393

  • 2. Data: 2011-09-08 18:47:09
    Temat: Re: opony
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 08.09.2011 18:07, Viking pisze:
    > kolejna w kolejce cenowej jest juz prawie 2x drozsza a i to barum.
    > ma byc 225/45/17 do laguny II

    W momencie, kiedy zakup opony wydawał mi się relatywnie za drogi
    zmniejszyłem rozmiar felgi o jedno oczko i starczyło mi i na felgi i na
    opony. To taki lekki OT, ale może warto to rozważyć przed zakupem opony
    najtańszej możliwej...

    S.

  • 3. Data: 2011-09-08 18:58:58
    Od: kkk <m...@g...com>

    Było wałkowane wiele, wiele razy - poszukaj sobie testów chińszczyzny.
    17stka droga? - proponuję zmienić rozmiar na fabryczny do Laguny II
    lub kupić markową "budżetówkę" - choćby wspomniane Barum - w
    porównaniu do Wanli to bardzo przyzwoita opona.

  • 4. Data: 2011-09-08 19:14:15
    Od: Viking <jonnyb@no_spam_poczta.onet.pl>

    On Thu, 8 Sep 2011 09:58:58 -0700 (PDT), kkk wrote:

> [...]
    > lub kupić markową "budżetówkę" - choćby wspomniane Barum - w
    > porównaniu do Wanli to bardzo przyzwoita opona.

    no musi gdzies byc haczyk:)
    po prostu nigdy nie slyszalem o tym wynalazku, baruma jednego juz
    ujezdzalem, wogole to chyba jednak pojde w firestone'a ZS90 albo P6000
    pirelli,

  • 5. Data: 2011-09-08 19:57:41
    Od: Dominik <d...@g...com>

    W dniu 2011-09-08 18:07, Viking pisze:

> [...]
    > model S1088 XL,ktos ma jakies doswiadczenia z tymi oponami?
    > kolejna w kolejce cenowej jest juz prawie 2x drozsza a i to barum.

    Ja się podepnę - szukam dobrych, przede wszystkim CICHYCH zimówek
    195/65/15 do Octavki. Max 1500 za komplet 4 szt.

    Możecie polecić jakieś ?
    Będę wdzięczny

    --
    Dominik

  • 6. Data: 2011-09-08 20:58:07
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-09-08 19:57, Dominik pisze:

    > Ja się podepnę - szukam dobrych, przede wszystkim CICHYCH zimówek
    > 195/65/15 do Octavki. Max 1500 za komplet 4 szt.
    >
    > Możecie polecić jakieś ?

    popatrz na Continental TS830

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 7. Data: 2011-09-08 21:01:55
    Od: koziel <k...@w...pl>

    On 8 Wrz, 19:57, Dominik <d...@g...com> wrote:

    > Ja się podepnę - szukam dobrych, przede wszystkim CICHYCH zimówek
    > 195/65/15 do Octavki. Max 1500 za komplet 4 szt.

> [...]

    W ub. roku kupowalem Uniroyal MS Plus 66 w podanym przez Ciebie
    rozmiarze - za komplet z przesylka wyszlo 750zl. Moim zdaniem dobre
    opony z rewelacyjna trakcja w tej cenie. A przy tym nie zauwazylem,
    aby byly zbyt glosne - raczej standard. Lub wybierz te Continentale -
    slyszalem o nich duzo dobrych opinii.

    Pozdrawiam i zycze trafnego wyboru,
    Emil.

  • 8. Data: 2011-09-08 21:14:14
    Od: Dominik <d...@g...com>

    W dniu 2011-09-08 20:58, Michał Baszyński pisze:

    > popatrz na Continental TS830

    Dzięki, mam teraz letnie Continentale, ale nie wiem jakie. Są rewelacyjne.

    --
    Dominik

  • 9. Data: 2011-09-08 22:05:09
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-09-08 18:07, Viking pisze:

    > czas na wymiane i wpadla mi w rece tania oferta oponki WANLI, konkretnie
    > model S1088 XL,ktos ma jakies doswiadczenia z tymi oponami?

    Znajomy kupił dla eksperymentu taką chińszczyznę i po tym eksperymencie
    wrócił do kupowania używanych.
    Na mokrym było ślisko jak na lodzie.

  • 10. Data: 2011-09-09 01:52:20
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Viking

    > czas na wymiane i wpadla mi w rece tania oferta oponki WANLI, konkretnie
    > model S1088 XL,ktos ma jakies doswiadczenia z tymi oponami?

    Już lepiej markowe używki.