  • Data: 2010-12-30 19:03:11
    Temat: Re: opony
    Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Jakie opony porównywałeś? Z mojego doświadczenia dla np. GY
    > jest zupełnie odwrotnie. I nie zgodzę się, że zimówki=wielosezonowe.
    > Prosty przykład: zahamuj w lecie przy dużej prędkości na zimówkach
    > i na uniwersalnych na suchym asfalcie/betonie - zdziwisz się bardzo.

    Zakladamy, ze zimowki uzywamy tylko zima (od listopada do marca) zas
    wielosezonowki cały rok. Zakladamy tez, ze zimowki i wielosezonowki są co
    najmniej dobre w momencie kupna i sa w tym poczatkowym momencie porownywalne na
    sniegu/blocie posniegowym (upraszczam i nie biore pod uwage mokrej nawerzchni).

    Jak wyjdzie porownanie tych opon po 2 sezonach i pozniej?

    Ja bym wolal wtedy zimowki, uzywane tylko zimą, niz wielosezonowki, ktore juz
    jezdzily pelne 2 sezony.

    Chyba, ze robia wielosezonowki, ktore beda po 2 latach lepsze od dobrych zimowek
    (np. UG 7+), przy zalozeniu, ze te dobre zimowki pracuja tylko zima, a
    wielosezonowki jezdza caly rok. A weryfikowac je ma snieg i bloto posniegowe.

    Wtedy je biorę.

    Pozdrawiam,
    Tom