  • Data: 2009-09-19 20:47:23
    Temat: Re: opona bezdetkowa zamiast detkowej
    Od: "Tytus" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka

    *** "Arni"
    a opona nie powinna miec w srodku karbów bo sie dętka moze przetrzec.
    Ktos kiedys tu juz krzyczał że sie nie przeciera ale ja widziałem
    przetartą wiec ostrzegam

    Przyciera sie lub przyszczypuje jak gdzies dobije bo nie jest wlasciwie
    nadmuchana...poza tym duzo talku (takiego bialego co to sie z niego szpachle
    robi)

    --
    Tytus
    żółte najszybsze