  • 241. Data: 2016-04-26 13:07:07
    Temat: Re: opłata audiowizualna
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "miumiu"

    > Czemu uważasz, że to podatek jak jako społeczeństwo dostajemy dokładnie
    > to, na co pobraliśmy ?

    Bo jest przymusowy.
    ---
    OC też jest przymusowe i nie czyni to go podatkiem.

    Czego tu nie rozumiesz?
    ---
    Czego TY nie rozumiesz ?! Podatek jest bez konkretnego świadczenia
    wzajemnego, czyli opłata na coś nie może być podatkiem bo jest na coś.

    Musze płacić przymusowy haracz
    za coś czego nie chcę. To jest opłata? Opłata to jest za gaz. Nie płacę
    odcinają mi gaz.
    ---
    Może Ty i ja nie chcemy, ale jako społeczeństwo uznaliśmy, że telewizja jest
    nam potrzebna i wprowadziliśmy opłatę na to.

  • 242. Data: 2016-04-26 14:21:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-04-26 o 12:44, re pisze:
    > A zauważyłeś, że w mediach publicznych programy nie są przerywane
    > reklamami ? :-)

    Masz rację ale mówimy już teraz ;-) o całym rynku bo badania nie robiły
    rozróżnienia. Po bloku reklamowym ubywa 40-50% widzów nawet jeśli
    audycje nie są przerywane.
    Dziwię się że reklamodawcy i nadawcy tego nie zauważają. Czyżby nie
    zależało im na skuteczności i optymalizacji jak to bywa w innych
    branżach ? ;-)

  • 243. Data: 2016-04-26 15:15:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

> [...]

    Dziwię się że reklamodawcy i nadawcy tego nie zauważają. Czyżby nie
    zależało im na skuteczności i optymalizacji jak to bywa w innych
    Co mieliby zrobić ?

  • 244. Data: 2016-04-26 15:19:29
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Michalkiewicz mówi że jeśli teraz rozwalimy ten system to dodatkowym
    > podatkiem na emerytury nabyte będą obłożone tylko 2 pokolenia.
    > A jak nie to wszystkie następne pożałują.

    ale ja sie pytam o skalę mikro a nie makro. co ja czy inny szarak może
    zrobić sam ze sobą (poza próbowaniem odsunięcia starej gwardii korytowej).

  • 245. Data: 2016-04-26 17:46:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozesz sie powiesic. W skali mikro nikogo nie interesujesz.

  • 246. Data: 2016-04-26 18:31:42
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25.04.2016 o 17:54, z pisze:

    > Każda komórka mi mówi że za garaż nie będziesz płacił.

    Na razie piszą coś dokładnie odwrotnego.
    Więc jeśli już - pretensje do pismaków.
    I do pisiorów też, że puszczają info w świat zanim skończą wymyślać temat.
    Identycznie było z podatkiem od sklepów.

    Prawo pisane na kolanie pod naciskiem tłumu do niczego dobrego nigdy nie
    doprowadziło.

  • 247. Data: 2016-04-26 18:32:51
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26.04.2016 o 01:05, z pisze:

    > Ale to się trzeba złapać za jaja i zrobić coś konkretnego.

    Na przykład pracować w budżetówce i chętnie przytulać kasę, która komuś
    innemu została ukradziona pod pretekstem podatku?
    Tak, jak Ty?

  • 248. Data: 2016-04-26 18:33:39
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Mozesz sie powiesic. W skali mikro nikogo nie interesujesz.

    wiem, dlatego o sieie zatroszczyć muszę się sam.

  • 249. Data: 2016-04-26 18:34:54
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26.04.2016 o 00:57, z pisze:

    > Nie da się. Jesteś skrajnie zaślepiony propagandą jak babcie od Rydzyka
    > i nawet sypiesz regułkami wprost z tvnu.

    Zawsze to lepiej niż by sypał kłamstwami z TVPis czy innych czarnych mediów.

  • 250. Data: 2016-04-26 18:55:00

    W dniu 2016-04-26 o 15:15, re pisze:
    > Co mieliby zrobić ?

    Poprawić skuteczność minimalizując koszty. Normalna praktyka rynkowa.
    Ale z jakiegoś powodu tutaj to nie działa. Jest na rękę puszczanie w
    kosmos tabunów reklam za grube miliony.