  • 1. Data: 2010-07-18 12:22:31
    Temat: [oph] Airbus A330 focony z powietrza...
    Od: "Mike Alpha" <m...@N...gazeta.pl>

    Kawal maszyny ;)

    http://onephoto.net/?id=654329

  • 2. Data: 2010-07-18 18:47:46
    Temat: Re: [oph] Airbus A330 focony z powietrza...
    Od: JFP <j...@N...plieth.com>

    Mike Alpha pisze:
    > Kawal maszyny ;)
    Na pewno.
    A jak cyknięcie tego konkretnego zdjęcia wygląda od strony prawnej? A330
    to jeśli dobrze wiem maszyna pasażerska, a te poruszają się po ściśle
    określonych torach, przede wszystkim w celu uniknięcia katastrofy.
    Samolot z którego robiono zdjęcia poruszał się jak widzę na zbliżonej
    wysokości co A330. Nawet jeśli była to maszyna wojskowa, to nie wydaje
    mi się, aby dozwolone to było na takiej samej zasadzie jak samochody
    policyjne jeżdżą w PL po ścieżkach rowerowych, czyli inaczej mówiąc -
    prawem kaduka.
    Jurek PL

    --
    http://plieth.com

  • 3. Data: 2010-07-18 19:22:35
    Od: "Mike Alpha" <m...@g...pl>

    http://onephoto.net/?id=654329

    > A jak cyknięcie tego konkretnego zdjęcia wygląda od strony prawnej?
    ..
    > prawem kaduka.

    :) Nawet nie wiem jak mogles tak pomyslec :)

    Miesiace pisania pism i miesiace organizacji. Pozniej miesiace organizowania
    zgod ze wszystkimi potrzebnymi sluzbami oraz koordynacji. Zamawianie
    przestrzeni powietrznej w danym rejonie na konkretny przedzial czasowy. Sterty
    dokumentacji i mnostwo zaangazowanych ludzi. W rejonie wykonywania lotow nie
    bylo innych samolotow oprocz tych, ktore braly udzial w sesji.

    Lotnictwo Panie Jurku to nie partyzantka. Tutaj partyzantka konczy sie tak jak
    w Smolensku :(

    MA

  • 4. Data: 2010-07-19 08:11:12
    Od: "qvverty" <q...@g...pl>

    Mike Alpha <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > dokumentacji i mnostwo zaangazowanych ludzi. W rejonie wykonywania lotow nie
    > bylo innych samolotow oprocz tych, ktore braly udzial w sesji.

    dobrze rozumiem, ze ten a330 na zdjeciu nie przewozi pasazerow, a jego przelot
    jest dedykowany na potrzeby tej konkretnej sesji?
    kto za to wszystko placi? spoleczenstwo? ;)))

  • 5. Data: 2010-07-19 09:48:25
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "qvverty" <q...@g...pl> napisał:

> [...]
    > przelot
    > jest dedykowany na potrzeby tej konkretnej sesji?
    > kto za to wszystko placi? spoleczenstwo? ;)))

    Przypuszczam, że zapłacił ten, kto zamawiał zdjęcia - zapewne do celów
    reklamowych. Mógł to być np. producent Airbusów, lub linia lotnicza w której
    barwy samolot był pomalowany. Koszty mogły być obniżone, jeśli sesja
    zdjeciowa była robiona przy okazji jakiegoś lotu szkoleniowego lub
    technicznego (np. w celu sprawdzenia działania jakichś podzespołów samolotu
    po remoncie).

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 6. Data: 2010-07-19 11:14:03
    Temat: Re: Airbus A330 focony z powietrza...
    Od: StaM <q...@g...com>

    _______________________
    > dobrze rozumiem, ze ten a330 na zdjeciu nie przewozi pasazerow, a jego przelot
    > jest dedykowany na potrzeby tej konkretnej sesji?
    > kto za to wszystko placi? spoleczenstwo? ;)))

    ...a ktoz inny, jak nie spoleczenstwo szeroko pojete. Inaczej bys do
    dzisiaj zyl w jaskini
    lub na jakims drzewie. Nowinki kosztuja.
    StaM

  • 7. Data: 2010-07-19 11:44:01
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    To fotomontaz. Takie cos nie moze latac ;-)

    Waldek.

    www.waldek.sewera.pl

  • 8. Data: 2010-07-19 14:06:28
    Od: StaM <q...@g...com>

    On 19 Lip, 13:44, Waldemarrr <m...@n...mojej.str> wrote:
    > To fotomontaz. Takie cos nie moze latac ;-)
    >
    > Waldek.

    ...eeetam czasami lata, jednak lubi spasc niespodziewanie.
    StaM

  • 9. Data: 2010-07-20 09:47:31
    Od: JFP <j...@N...plieth.com>

    Mike Alpha pisze:

    > :) Nawet nie wiem jak mogles tak pomyslec :)
    Choćby na podstawie "smoleńskich doświadczeń", które byłeś łaskaw na
    końcu posta zamieścić ;-)

    > Miesiace pisania pism i miesiace organizacji...
    OK, dzięki za wyjaśnienie i pozdrawiam,
    J.

    --
    http://plieth.com