    From: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [onet] wałęsa
    Date: Tue, 6 Sep 2011 11:15:09 +0200

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Osobiście jeżdżę i jednośladem i samochodem...
    Miałem 2 wypadki motocyklem, zaden z mojej winy..
    Raz wyszła baba na drogę.... drugi raz facet zajechał mi drogę - wyjeżdżając
    z parkingu.
    Za drugim razem przeleciałem nad samochodem, motocykl wbił się w drzwi...
    Wylądowałem na rękach.. w zasadzie nic mi się nie stało...
    Ale od tamtej pory, jadąc motocyklem ZAWSZE mam świadomość, że z pustej
    bocznej drogi, parkingu
    może coś wyjechać. Jadąc powyżej 120-130 km/h zdaje sobie sprawę, że
    udeżając w coś, mam b. duże szanse na
    poważne uszkodzenie ciała... i niezależnie od tego co zrobi drugi
    pojazd/kierowca... winna jest moja prędkość...
    Jadąc powyżej 150 km/h wiem, że to ja muszę uważać i ja muszę jechać
    bezpiecznie...
    Uważam, że z punktu widzenia kierowcy, nie prawa... ewidentnie winny tej
    kolizji jest Wałęsa
    i generalnie wcale mi go nie szkoda.... bo za głupotę się płaci...
    to jest moje prywatne zdanie i nie musze mieć racji.
    Motocyklami daje się jeździć i szybko i bezpiecznie...
    pozdr.
    gr