  • Data: 2013-09-26 17:20:11
    Temat: Re: on screen display i synchronizacja
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-09-26 08:17, Zbych wrote:
    > Sam nie robiłem, ale widziałem gotowca i nic nie pływało.
    > Podejrzewam, że program był tak napisany, żeby usypiał się tuż przed
    > spodziewanym wywołaniem przerwania.

    Też usypiałem żeby ilośc cykli przy odbieraniu przerwania była stała.
    Tylko że dalej problem jest taki, że impuls synchronizacji poziomej
    przychodzi niekoniecznie synchronicznie z zegarem taktujacym (który u
    mnie podawany był z generatora z innych przyczyn). To drganie powodowało
    ciekawe efekty na LCD bo logika w TV myślała że to interlace i próbowała
    ten ruch przewidywać generując ciekawe efekty graficzne.

    Wróce do tematu bo link z youtuba nie wygląda źle i może wystarczy
    jednak taka jakość.