  • Data: 2013-09-27 12:37:12
    Temat: Re: on screen display i synchronizacja
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Sep 2013, l...@g...com wrote:

    > Na pierwszym miejscu radze zapoznac sie z czestotliwoscia taktowania atmegi,
    ludziska podkrecali zegar do ponad 28MHz.

    A później im działa, albo i nie.
    Widziałem stabilne osd taktowane z 24MHz (e-osd, g-osd).
    Natomiast w innym projekcie (eleres) układ ma czasami problem ze startem
    przy 16MHz i zasilaniu 3.3V.

    Generalnie nie ma większych problemów z generowaniem obrazu. Schody się
    zaczynają dopiero jak w międzyczasie trzeba jeszcze coś bardziej
    skomplikowanego policzyć (np. azymut/odłegłość między obecną pozycją, a
    punktem docelowym) albo generować grafikę na którą brakuje pamięci w AVR.
    Ale tu niewiele daje przetaktowanie procka - bardzie trzeba się skupić na
    dobrym przemyśleniu jak to zrobić niż liczyć na MHz.

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg