  • 21. Data: 2009-02-13 18:16:47
    Temat: Re: omnia a HTC HD
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "a402" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4995ABA4.1070805@op.pl...

    > iphona, a
    > >

    > I znowu zapytam miales to w rece?

    A miełeś iphona w ręce na dłużej niż 5 min? W firmie mamy 3, omnie miałem na
    pół dnia bo znajomy jest doradcą biznesowym w Orange. Piętro niżej mam komis
    do którego w każdej chwili moge podejść i wypożyczyć dowolny fon jaki mają
    na składzie. Na co dzień używam HTC II, jedynke też miałem przez dwa lata.

    > Tak sie sklada, że mamy w domu omnie (w serwisie) iphona i n958GB.
    > W czym wg Ciebie iphon bije na łeb omnie? Nawigacją ktorej wcale! ale to
    > wcale nie ma? Bluetoothem ktorego to właśnie nie ma? Skypem ktorego nie
    > zainstalujesz? No prosze odpowiedz czym.

    Wszystkim jako urzadzenie do którego zostało zaprojektowane? Szybkością,
    jakością wykonania? Systemem który się nie wiesza i reaguje błyskawicznie na
    polecenia w przeciwieństwie do WINCE? Tak mam na bieżąco porównianie obu i
    choć uważam, że większość tego co się znajduje w sieci do iphona to bzdety
    to system bije na głowe wszystko co jest związane z wince. Jako telefon i
    urządzenie do użytkowania /palmtop/ nie ma sobie równych właśnie ze względu
    na soft. Każdy kto używał windowsa mobilnego i iphona bez problemu zobaczy
    róznice w komforcie pracy.

    >Ładniejszym i wiekszym wyswietlaczem? Tak ma ładniejszy i wiekszy
    >wyswietlacz, ktory to akurat przydał by sie do nawigacji ktorej iphone nie
    >ma.

    Nie wszyscy używają navi w telefonie, niektórzy mają je w samochodach albo
    jako osobne urzadzenia.

    > Może mmsy "lepiej wysyła. A może lepiej nadaje sie do wideorozmów?

    MMS-y to w moim mysle, że nasto-letnim używaniu telefonów GSM wysłałem może
    2, dla mnie to jest tak samo zbędny bajer jak MP3, jakies latarki, radia i
    inne bzdety których nie używam.

    > Aparat foto ma lepszy niż omnia?

    Aparat? Aaaaa aparat :)))) W kategorii 'aparat' to najtańsze badziewie z
    'nie dla idiotów' pewnie robi lepsze fotki niż omnia i iphone. To nie są
    urządzenia do robienia zdjęć i rozwodzenie się nad tym który telefon robi
    zdjęcia to jakaś paranoja.

    > W czym iphon jest LEPSZY od omni? Prosze napisz jakież to cudo z tego
    > iphona.

    Jako użytkownik HTC z wince uważam, że jako narzędzie iphone jest 100x
    lepszym urzadzeniem właśnie ze względu na system. Wiesz czego mi najbardziej
    brakuje w iphonie, KLAWIATURY ale omnia też jej nie ma, ma natomiast HTC Pro
    ;)

  • 22. Data: 2009-02-13 19:11:49
    Od: a402 <z...@o...pl>

    BaX pisze:

    > A miełeś iphona w ręce na dłużej niż 5 min?
    No przecież pisałem już, że żona ma iphona. Można domniemywać, że troche
    sie nim pobawiłam.

    Kończe temat, ja cos do Ciebie piszę a Ty pytasz jakbys mnie nie czytał.

    czesc

  • 23. Data: 2009-02-13 19:19:26
    Od: a402 <z...@o...pl>

    ToMasz pisze:
> [...]

    Mam omnie w serwisie i stad moje pytania czy jest sens zamienic ja na
    cos innego, moze na HTC hd.
    mam w domu tez iphona i Nokie n958GB. Z tych trzech (omnia, nokia,
    iphon) moim zdaniem bezkonkurencyjny jest samsung omnia. To moje zdanie
    jako posiadacza tych 3 telefonow.

    > Rozpisałeś sie strasznie, ale ja chcę do tego nawiazać. Czy Omnia ma
    > tochpad?

    Tak ma touchpad, funkcje myszki i ekran dotykowy.

    Używałeś go, czy raczej korzystałeś z dotyku?

    Mialem go 14 dni zanim poszedl do serwisu.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2009-02-14 02:44:19
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Jako użytkownik HTC z wince uważam, że jako narzędzie iphone jest 100x
    > lepszym urzadzeniem właśnie ze względu na system.

    Jako narzedzie do czego ?
    Ma to jakis pakiet Officepodobny ?
    Mozna tym po blutucie :) poprzerzucac jakies pliki na inny telefon,
    kompa czy tez odwrotnie ?

    pozdrawiam, leszek

  • 25. Data: 2009-02-14 02:46:57
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > zawsze psioczyłem na słąba widoczność
    > ekranu, na którym mam wyswietlone klawisze. nad koniecznością używania
    2
    > rąk do czegokolwiek. Teraz mam i780, maleniki, z tochpadem i WSZYSTKO
    > zrobie kciukiem i na 99.99% każdy następny telefon bedzie miał
    tochpad....

    O ? A to w HTC nie masz myszki ? A moze raczej trackbala ?
    Czesto wygodniejsze od tochpada :)

    pozdrawiam, leszek

  • 26. Data: 2009-02-14 07:28:30
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > No przecież pisałem już, że żona ma iphona. Można domniemywać, że troche
    > sie nim pobawiłam.
    >

    > Kończe temat, ja cos do Ciebie piszę a Ty pytasz jakbys mnie nie czytał.

    No jak nie potrafisz 'przetrawić argumentów z reszty posta to fakt kończ. A
    z trójki iphone,nokia,omnia to najlepszy jest htc ;)

    pozdro.

  • 27. Data: 2009-02-14 08:31:51
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jako narzedzie do czego ?
    > Ma to jakis pakiet Officepodobny ?
    > Mozna tym po blutucie :) poprzerzucac jakies pliki na inny telefon,
    > kompa czy tez odwrotnie ?

    Powiem inaczej, ktoś kto kupuje iphona wie co kupuje, to nie jest sprzet dla
    kazdego bo to nie telefon jak 90% rynku, podobnie zreszta jak urządzenia z
    windows mobile. Wystarczy poczytać komentarze do telefonów np. na stronie
    oranga. Ludzie psioczą np. na HTC bo się im "wyłącza" i muszą go załączyć
    guziekim. :)))) Dla większości ludzi używających zwykłych telefonów
    przesiadka na coś z "systemem" wymusza zmiane postrzegania jego działania. I
    niektórzy tego nie potrafią ogarnąc. Tak naprawdę nie da się porównać iphona
    z innymi urządzeniami bo to inne systemy i inne podejście do tematu i raczej
    chyba inny odbiorca docelowy ale chyba coś to znaczy skoro taki samsung
    omnia miał być "prawie jak" iphone. Taki iphone z windowsem co z góry
    zostało spisane na niepowodzenie. Dla mnie to telefon nijaki bo jak ktoś
    szuka czegoś z windowsem ma mase normalnych dużo lepszych urządzeń niż
    omnia.
    A odnosnie blutotcha to w zakresie do czego zostal przeznaczony sprawuje sie
    znakomicie ale to ktoś kto kupuje iphona chyba wie, tak samo jak to ze nie
    odpali na tym AM czy TT.

    Pozdro.

  • 28. Data: 2009-02-14 09:21:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 14 Feb 2009 03:46:57 +0100, cpt. Nemo napisał(a):

    > O ? A to w HTC nie masz myszki ? A moze raczej trackbala ?

    W nowych nie ma - i dobrze, nie ma się co psuć. Dokładnie ten sam trackball
    który był w Artemisie jest w Blackberry i daje strasznie w kość
    użytkownikom. Do tego stopnia, że BB się z niego wycofało - ostatnim BB z
    nim był Blackberry Bold i na razie się nie zanosi na dalsze.
    Żeby było ciekawie, brak informacji o jakimś uporczywym psuciu się tego
    trackballa w Artemisie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 29. Data: 2009-02-14 09:24:18
    Od: a402 <z...@o...pl>

    BaX pisze:

    > No jak nie potrafisz 'przetrawić argumentów z reszty posta to fakt kończ. A
    > z trójki iphone,nokia,omnia to najlepszy jest htc ;)

    To ja już tak całkowicie na marginesie napiszę, że z iphona, omni, htc
    to najlepsza była moja pierwsza nokia centertel. Tylko cholera, nie dało
    sie na niej zainstalowac automapy. No i rozmowy były droższe niż w erze.

    Pozdrowienia

  • 30. Data: 2009-02-14 09:28:15
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > sie znakomicie ale to ktoś kto kupuje iphona chyba wie, tak samo jak to ze

    Tu masz rację iPhone to całkiem inny telefon.
    To jest typowy gadżet-zabawka dla ludzi, którzy lubią ładne i kolorowe
    zabawki.
    Ci, którzy potrzebują sprzętu do pracy wybierają inne telefony.
    Co zaś się tyczy wiedzy na temat iPhona to ludzie, którzy to kupują nie
    wiedzą co kupują i później są zawiedzeni.
    Nie wiedzą, że z bluetooth nie da się korzystać, bo są przekonani, że działa
    tak samo jak we wszystkich innych trelefonach. Niestety nie wiedzą, że mapy
    to tylko demo. Są po prostu "nabijani w butelkę" przez marketing.

    Jeżeli chodzi o mnie także kiedyś stanąłem, przed dylematem co wybrać.
    Wybrałem HTC TyTn II. Porównując z iPhone uważam, że ten HTC był to dużo
    lepszy wybór dla mnie. Na dzień dobry to co dostałem wraz z tym telefonem
    zaspakaja moje najważniejsze potrzeby. Jest moim biurem, w którym mam
    porządny terminarz, telefon z możliwością robienia notatek i nagrywania w
    trakcie rozmowy, office, pdf reader, internet, nawigacja. Do tego możliwość
    doinstalowywania wielu tysięcy programów (także i całkowicie darmowych)
    wedle potrzeb i upodobań.
    Fakt, że grafika nie jest tak ładna jak w iPhone i takze nieco wolniej
    pracuje, ale jakie to ma znaczenie w porównaniu z iPhone, który nie ma tego
    co obiecuje marketing, a do normalnej pracy po prostu się nie nadaje.
    Tak więc reasumując:
    iPhone - dla gadżeciarzy
    Wszystkie inne z WM dla ludzi potrzebujących narzędzia do pracy.

    Na koniec dodam, ze na WM są także darmowe programy-nakładki upadabniające
    WM do syetemu iPhone - typowa obsługa ikonkami.
    To dla tych, którzy lubią bajery :)