    From: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: omnia a HTC HD
    Date: Sat, 14 Feb 2009 09:31:51 +0100

    > Jako narzedzie do czego ?
    > Ma to jakis pakiet Officepodobny ?
    > Mozna tym po blutucie :) poprzerzucac jakies pliki na inny telefon,
    > kompa czy tez odwrotnie ?

    Powiem inaczej, ktoś kto kupuje iphona wie co kupuje, to nie jest sprzet dla
    kazdego bo to nie telefon jak 90% rynku, podobnie zreszta jak urządzenia z
    windows mobile. Wystarczy poczytać komentarze do telefonów np. na stronie
    oranga. Ludzie psioczą np. na HTC bo się im "wyłącza" i muszą go załączyć
    guziekim. :)))) Dla większości ludzi używających zwykłych telefonów
    przesiadka na coś z "systemem" wymusza zmiane postrzegania jego działania. I
    niektórzy tego nie potrafią ogarnąc. Tak naprawdę nie da się porównać iphona
    z innymi urządzeniami bo to inne systemy i inne podejście do tematu i raczej
    chyba inny odbiorca docelowy ale chyba coś to znaczy skoro taki samsung
    omnia miał być "prawie jak" iphone. Taki iphone z windowsem co z góry
    zostało spisane na niepowodzenie. Dla mnie to telefon nijaki bo jak ktoś
    szuka czegoś z windowsem ma mase normalnych dużo lepszych urządzeń niż
    omnia.
    A odnosnie blutotcha to w zakresie do czego zostal przeznaczony sprawuje sie
    znakomicie ale to ktoś kto kupuje iphona chyba wie, tak samo jak to ze nie
    odpali na tym AM czy TT.

    Pozdro.