  • Data: 2009-02-24 16:23:00
    Temat: Re: omnia a HTC HD
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I glosnik pierdziawke :)

    No, może nie jest zbyt rewelacyjny, ale i tak lepszy niż w niektórych
    dedykowanych nawigacjach.

    > i wyswietlacz jak szybka w zegarku :)

    Co masz na myśli ?
    Że mały ?
    W ogóle mi to nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie - duże wświetlacze dają
    więcej światła i po prostu mnie w nocy oślepiają tym światłem.
    Poza tym i tak jeździ się głównie słuchając komunikatów.

    > i ciezko go umocowac wygodnie na szybie :)

    He he he - życzył bym sobie tak porządnych uchwytów jak w HTC w innych,
    nawet markowych nawigacjach :))))

    > Oczywiscie najczescien nawet archiwalny WIndows CE 5.0

    I znów się mylisz, chyba, ze piszesz o urządzeniach dedykowanych.
    W HTC TyTn II jest 6 Pro, a w nowszyszych modelach HTC nowsze wersje.

    > Alez ja mam jak najbardziej pod reka. Skoro to nawigacja to jej miejsce
    > jest w JEDYN scisle okreslonym miejscu bo co z tego ze masz przy sobie
    > pseudo lufcik w biurze bedziesz nawigowal do pani Jadzi z sekretariatu czy
    > jak ?

    Do biura to się kupuje komputer typu desktop i zabawy jest dużo więcej niż
    ze smartfonami - przede wszystkim lepiej się gra we Free Cell itp. :)

    Powtarzam jeszcze raz. Ja potrzebuję urządzenia wszechstronnego do pracy
    poza biurem, w terenie, na budowach, a nie zabawki.