  • Data: 2009-02-25 16:02:47
    Temat: Re: omnia a HTC HD
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zasadniczo nawigacja potrafi regulowac jasnosc kolejny kamyczek do
    > ogrodka.

    Dokładnie tak samo jak HTC.
    Z tą różnicą, że HTC potrafi zmieniać tryb dzienny/nocny w sposób
    automatyczny, a niektóre urządzenia nawigacyjne, dedykowane tylko ręcznie :)

    > A ile uchwycik 200zł ?

    Myśl, myśl .....
    Skoro Orange sprzedawało go z Automapą to uważasz, że kazali by kupować
    klientom uchwycik za 200zł.
    No to podpowiem, bo i tak chyba się nie domyślisz :)))
    Był razem z trelefonem w komplecie, tak samo jak z resztą ładowarka sieciowa
    i samochodowa.
    To tak na wszelki wybadek jak byś chciał dalej dywagować :))))

    > To po co kupiles zabawke HTC ?

    Bo to nie jest zabawka, lecz narzędzie, które użytkuję.