-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer02.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Neolko" <r...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <1kgk4kuphsywb$.13aj76atu6dhf.dlg@40tude.net>
<la4gjr$kob$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@4...net>
<la4ll6$vb3$1@usenet.news.interia.pl>
In-Reply-To: <la4ll6$vb3$1@usenet.news.interia.pl>
Subject: Re: omijanie przed przejściem
Date: Fri, 3 Jan 2014 00:24:35 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Lines: 63
Message-ID: <52c5f533$0$2359$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 94-229-212-176.static.espol.com.pl
X-Trace: 1388705075 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2359 94.229.212.176:1429
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3758
X-Received-Body-CRC: 4243338402
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2517016
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "mk4" <m...@d...nul> napisał w wiadomości
news:la4ll6$vb3$1@usenet.news.interia.pl...
>
> Ale patrz na sytuacje - jak jest wiele pasow to jak ktos skreca na pasie
> do skretu i zwalnia to ty jadac pasem na wprost formalnie go wyprzedzasz -
> tak?
> [dygresja: Choc zdaje sie jest odstepstwo ze jak sa dwa pasy i na obu jest
> sznurek pojazdow to ten sznurek, ktory sie porusza szybciej jednak nie
> wyprzedza]
PoRD to nie jest zapis tego co ci się wydaje. Tam jest precyzyjnie opisane
wyprzedzanie. Art. 2.
28) wyprzedzanie - przejeżdżanie (przechodzenie) obok pojazdu lub uczestnika
ruchu poruszającego się w tym samym kierunku;
> Taka sytuacja jest nagminna w miastach i wiekszosc kierowcow bynajmniej
> nie traktuje tego jako wyprzedzanie.
Bo im tak się wydaje. I źle im się wydaje. Patrz art.2 pkt 28 PoRD.
> Zreszta jest to wyprzedzanie ktore dzieje sie samo, bez zadnej towjej
> rekacji - ot ktos zjechal i zwalnia zeby skrecic (pewnie zeby skrecic).
Nie jest istotne czy jest twoja reakcja, czy nie.
> Tutaj miala miejsce wg wlasnie taka sytuacja - gosc sobie widzi jak
> skrecasz w prawo i ze statystyki ruchu miejskiego wyszlo mu, ze sie
> zatrzymujesz bo nie mozesz skrecic z powodu jakiegos chwilowego
> spietrzenia ruchu na tym kierunku.
>
> No to sobie pojechal (niestety bylo tam przejscie i ktos slepo lazl).
No to sobie pojechał i był ślepy, nie widział przejścia i nie widział
pieszego na przejściu i zapomniał, że nie wolno wyprzedzać bezpośrednio
przed przejściem i na przejściu jeżeli ruch nie jest kierowany.
> Powiedz mi jak sie zachowujesz w sytuacji kiedy jest zwykla droga i z
> przeciwka pojazdy stoja badz poruszaja sie bardzo powoli. Wtedy przejscie
> to prawdziwy koszmar kierowcy - nigdy nie wiesz czy pojazd na pasie
> przeciwnym stoi bo nie moze jechac badz nie ruszyl jeszcze czy moze
> puszcza pieszego.
Jeżeli pojazdy na pasie przeciwnym zasłaniają przejście to tym bardziej
muszę zwolnić, aby w porę zahamować.
Ja mam widzieć rejon przejścia i jechać zgodnie z przepisami.
> Ale to normalnie to bedzie wziecie pieszej na maske w przypadku
> gdy bedzie lazla jak ta babka.
Ona nie lazła, tylko normalnie, prawidłowo przechodziła.
> Wg mnie przejsc jest za duzo. To powoduje przesyt u kierowcow i nie
> zwracaja na nie dostatecznej uwagi. Bo faktycznie wg mnie jest ich za
> duzo.
>
> --
> mk4
Sprawa jasna. Tam gdzie ty jeździsz to przejść jest za dużo, a tam gdzie
chodzisz to przejść jest za mało. Nie rozśmieszaj mnie.
Napisz do lokalnej władzy wniosek i wskaż przejścia do likwidacji.
Następne wpisy z tego wątku
- 03.01.14 00:41 Neolko
- 03.01.14 00:43 RoMan Mandziejewicz
- 03.01.14 00:54 Tomasz Pyra
- 03.01.14 01:01 Tomasz Pyra
- 03.01.14 01:08 AZ
- 03.01.14 01:21 RoMan Mandziejewicz
- 03.01.14 01:23 RoMan Mandziejewicz
- 03.01.14 01:31 Tomasz Pyra
- 03.01.14 01:40 RoMan Mandziejewicz
- 03.01.14 01:48 Tomasz Pyra
- 03.01.14 02:06 J.F.
- 03.01.14 10:46 Marcin N
- 03.01.14 13:04 John Kołalsky
- 03.01.14 13:07 AZ
- 03.01.14 14:48 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=