-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
From: mk4 <m...@d...nul>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: omijanie przed przejściem
Date: Thu, 02 Jan 2014 22:28:01 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 46
Message-ID: <la4ll6$vb3$1@usenet.news.interia.pl>
References: <1kgk4kuphsywb$.13aj76atu6dhf.dlg@40tude.net>
<la4gjr$kob$1@usenet.news.interia.pl>
<1...@4...net>
NNTP-Posting-Host: 031011182206.warszawa.vectranet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1388698086 32099 31.11.182.206 (2 Jan 2014 21:28:06
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Jan 2014 21:28:06 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.2.0
In-Reply-To: <1...@4...net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516982
[ ukryj nagłówki ]On 2014-01-02 21:36, Tomasz Pyra wrote:
> Dnia Thu, 02 Jan 2014 21:02:01 +0100, mk4 napisał(a):
> Zawsze też można darować sobie wyprzedzanie przed przejściem, ale to już by
> było nie po Polsku...
Ale patrz na sytuacje - jak jest wiele pasow to jak ktos skreca na pasie
do skretu i zwalnia to ty jadac pasem na wprost formalnie go wyprzedzasz
- tak?
[dygresja: Choc zdaje sie jest odstepstwo ze jak sa dwa pasy i na obu
jest sznurek pojazdow to ten sznurek, ktory sie porusza szybciej jednak
nie wyprzedza]
Taka sytuacja jest nagminna w miastach i wiekszosc kierowcow bynajmniej
nie traktuje tego jako wyprzedzanie. Zreszta jest to wyprzedzanie ktore
dzieje sie samo, bez zadnej towjej rekacji - ot ktos zjechal i zwalnia
zeby skrecic (pewnie zeby skrecic).
Tutaj miala miejsce wg wlasnie taka sytuacja - gosc sobie widzi jak
skrecasz w prawo i ze statystyki ruchu miejskiego wyszlo mu, ze sie
zatrzymujesz bo nie mozesz skrecic z powodu jakiegos chwilowego
spietrzenia ruchu na tym kierunku.
No to sobie pojechal (niestety bylo tam przejscie i ktos slepo lazl).
Wszak w 99% przypadkow tak wlasnie wyglada miejski scenariusz.
Powiedz mi jak sie zachowujesz w sytuacji kiedy jest zwykla droga i z
przeciwka pojazdy stoja badz poruszaja sie bardzo powoli. Wtedy
przejscie to prawdziwy koszmar kierowcy - nigdy nie wiesz czy pojazd na
pasie przeciwnym stoi bo nie moze jechac badz nie ruszyl jeszcze czy
moze puszcza pieszego. To sa paskudne sytuacje aczkolwiek czeste w
miescie. Z obserwacji wynika, ze niemal wszyscy zakladaja, ze pojazdy
stoja w korku i jada normalnie (nawet przepisowo albo niewiele
szybciej). Ale to normalnie to bedzie wziecie pieszej na maske w
przypadku gdy bedzie lazla jak ta babka. Odleglosci sa tak male, ze
statystyczny kierowca nawet nie drgnie prawdopodobnie.
Wg mnie przejsc jest za duzo. To powoduje przesyt u kierowcow i nie
zwracaja na nie dostatecznej uwagi. Bo faktycznie wg mnie jest ich za duzo.
--
mk4
Następne wpisy z tego wątku
- 02.01.14 22:30 RoMan Mandziejewicz
- 02.01.14 22:32 mk4
- 02.01.14 22:36 twardziejszy
- 02.01.14 22:43 RoMan Mandziejewicz
- 02.01.14 22:50 J.F.
- 02.01.14 23:15 mk4
- 02.01.14 23:16 Neolko
- 02.01.14 23:43 LEPEK
- 02.01.14 23:54 RoMan Mandziejewicz
- 03.01.14 00:16 AZ
- 03.01.14 00:24 Neolko
- 03.01.14 00:41 Neolko
- 03.01.14 00:43 RoMan Mandziejewicz
- 03.01.14 00:54 Tomasz Pyra
- 03.01.14 01:01 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=