  • 1. Data: 2010-08-03 18:05:03
    Temat: olej i temperatura
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy istnieją jakieś oleje do smarowania elementów bardzo mocno się
    nagrzewających?

    jak na przykładk fuser w drukarce laserowej...

  • 2. Data: 2010-08-03 18:07:12
    Temat: Re: olej i temperatura
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a przy okazji Kto używał Nowogum'a? jak wrażenia?

  • 3. Data: 2010-08-03 18:48:06
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message
    > czy istnieją jakieś oleje do smarowania elementów bardzo mocno się
    > nagrzewających?
    >
    > jak na przykładk fuser w drukarce laserowej...

    Podaj temperaturę

  • 4. Data: 2010-08-03 18:49:37
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message
    > czy istnieją jakieś oleje do smarowania elementów bardzo mocno się
    > nagrzewających?
    >
    > jak na przykładk fuser w drukarce laserowej...

    Jakie elementy fusera chcesz smarować ?

  • 5. Data: 2010-08-03 18:54:18
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Jakie elementy fusera chcesz smarować ?

    pytanie było o olej, co ma do tego co chcę smarować, łożysko, bo piszczy...

  • 6. Data: 2010-08-03 19:11:02
    Od: "d530" <d...@p...com>

    > Jakie elementy fusera chcesz smarować ?
    >
    > pytanie było o olej, co ma do tego co chcę smarować, łożysko, bo piszczy...

    to jeszcze podaj temperaturę ...

    spokojnie, może jednak nie olejem, ale potrzebny jest spokój

  • 7. Data: 2010-08-03 19:12:57
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to jeszcze podaj temperaturę ...

    spokojnie, może jednak nie olejem, ale potrzebny jest spokój

    pytanie było o olej, proszę mi powiedzieć czy takowy istnieje?

    fuser ile ma, ze 300 stopni...
    łożysko jest pół hermetyczne żadna pasta-smar nie da się zastosować...

  • 8. Data: 2010-08-03 19:16:03
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:i39luc$f53$1@mx1.internetia.pl...

    > czy istnieją jakieś oleje do smarowania elementów bardzo mocno się
    > nagrzewających?

    istnieją

    e.

  • 9. Data: 2010-08-03 19:17:42
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

    > Jakie elementy fusera chcesz smarować ?
    >
    > pytanie było o olej, co ma do tego co chcę smarować, łożysko, bo
    > piszczy...

    Ma znaczenie.
    Bo do smarowania wałków w kopiarce MINOLTA stosowany był olej silikonowy lub
    metylosilikonowy.
    Z doświadczenia wiem że czesto był stosowany SILOL dostępny w aptece :-)
    Łożyska to zupełnie inna sprawa - toczne czy ślizgowe? Zakładam że
    ślizgowe - więc powyższy olej też spełni swoją rolę.
    Jeżeli toczne - wymienić łożyska. Często wychodzi taniej i lepiej niż
    smarowanie (ale nie zawsze :-)
    W drukarkach często stosuje się smar silikonowy - bywa że jest w komplecie z
    folią (np. HP)
    Jak sam widzisz - odpowiedzi jest sporo - a to dopiero początek.

    Hals.

  • 10. Data: 2010-08-03 19:18:21
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Aug 2010 20:05:03 +0200, identifikator: 20040501 wrote:
    >czy istnieją jakieś oleje do smarowania elementów bardzo mocno się
    >nagrzewających?
    >jak na przykładk fuser w drukarce laserowej...

    http://archiwumallegro.pl/olej_do_fusera_xerox_fuser
    _agent_ii-274552864.html

    Przy czym to chyba czynnik nawilzajacy do samego fusera.

    Oleje silikonowe powinny sie nadac, smary tez sie chyba znajda [o tyle
    istotne zeby sie nie zrobil ciekly i nie wyciekl], no i pozostaje w
    odwodzie slynny "smar miedziowy".

    http://www.molydal.com.pl/smary.htm

    J.