  • 11. Data: 2010-08-03 19:23:12
    Temat: Re: olej i temperatura
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message
    news:i39ptl$2hh$1@mx1.internetia.pl...
    > to jeszcze podaj temperaturę ...
    >
    > spokojnie, może jednak nie olejem, ale potrzebny jest spokój
    >
    > pytanie było o olej, proszę mi powiedzieć czy takowy istnieje?
    >
    > fuser ile ma, ze 300 stopni...
    > łożysko jest pół hermetyczne żadna pasta-smar nie da się zastosować...

    Raczej bliżej 200-220 degC, samo łożysko może mieć mniej, bo to nie ono wtapia toner
    w papier.

    Już dostałeś kilka odpowiedzi. W grę wchodzą podukty na bazie smarów i olejów
    silikonowych.

    W niektórych łożyskach stosowany był pył grafitowy.

  • 12. Data: 2010-08-03 19:28:33
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Już dostałeś kilka odpowiedzi. W grę wchodzą podukty na bazie smarów i
    olejów silikonowych.

    dzięki wszystkim, a gdzie można nabyć taki olej silikonowy?

  • 13. Data: 2010-08-03 19:33:14
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    możecie zerknąć:
    http://allegro.pl/item1160974281_olej_silikonowy_100
    _najwyzszej_jakosci_300_ml.html
    to się nada?

  • 14. Data: 2010-08-03 19:54:57
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:i39qqt$q02$1@mx1.internetia.pl...

    > dzięki wszystkim, a gdzie można nabyć taki olej silikonowy?

    pytanie było, czy istnieją, co Ci do tego, gdzie można nabyć?

    MSPANC

    e.

  • 15. Data: 2010-08-03 19:58:48
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > pytanie było, czy istnieją, co Ci do tego, gdzie można nabyć?

    będziemy się kłócili o jakiś babol?

  • 16. Data: 2010-08-03 20:20:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 3 Aug 2010 21:33:14 +0200, identifikator: 20040501 wrote:
    >http://allegro.pl/item1160974281_olej_silikonowy_10
    0_najwyzszej_jakosci_300_ml.html
    >to się nada?

    Tylko 200 stopni, no i olej - bedzie rzadki.
    Czy sie nada to musisz sam sobie odpowiedziec, bo nie napisales do
    czego.

    J.

  • 17. Data: 2010-08-03 20:35:30
    Od: "d530" <d...@p...com>

    > możecie zerknąć:
    > http://allegro.pl/item1160974281_olej_silikonowy_100
    _najwyzszej_jakosci_300_ml.html
    > to się nada?

    tych produktów jest dużo, zarówno smarów jak i olejów.

    Nie wiem dokładnie jak wygląda element, który chcesz posmarować.

    Kropla oleju wniknie do zamkniętego łożyska.
    Jeśli dostęp lepszy, można "rozrzedzić" smar silikonowy olejem silikonowym.
    Otrzymasz produkt półpłynny, który też przez szczeliny da się wcisnąć.

    Jak widzisz, dobór środka smarnego w istotny sposób zależy od tego co chce się
    smarować, nie tylko od temperatury.

  • 18. Data: 2010-08-03 20:40:19
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    Jak widzisz, dobór środka smarnego w istotny sposób zależy od tego co chce
    się smarować, nie tylko od temperatury.

    nie da rady, łożysko jest prawie szczelne... możecie mi jeszcze napisać w
    jakich sklepach można zakupić ten (dobry) olej silikonowy?

  • 19. Data: 2010-08-03 20:55:12
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-03 21:58, identifikator:
    20040501 pisze:

    > będziemy się kłócili o jakiś babol?

    > pytanie było o olej, co ma do tego co chcę smarować
    > pytanie było o olej, proszę mi powiedzieć czy takowy istnieje?

    Chyba nikt nie ma ochoty się z tobą kłócić.
    Tyle, że niektórzy dostrzegli maniery
    gówniarza w twoich wypowiedziach.

    --
    AW

  • 20. Data: 2010-08-03 20:59:27
    Od: "d530" <d...@p...com>

> [...]
    >
    > nie da rady, łożysko jest prawie szczelne... możecie mi jeszcze napisać w
    > jakich sklepach można zakupić ten (dobry) olej silikonowy?

    dostępny jest w różnych lepkościach. Spróbuj DC200:

    http://www.meie.com.pl/products/product_9683.html