    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: olej a spalanie
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 16 Aug 2019 08:24:22 GMT

    Witaj Janusz, 14 sie 2019 w news:qj1ob5$5h7$1$Janusz@news.chmurka.net
    napisałeś/aś:

    > I pewnie Ci ją za bardzo wzbogacił, a szarpanie może wynikać z
    > kiepskich świec,
    > gaz ma większe wymagania i trzeba częściej zmieniać świece,
    > ewentualnie spróbować dać "zimniejsze".

    A pytałem goscia, czy spalanie wzrośnie - nie. Na benzynie jest o
    wiele lepiej, jeśli chodzi o jakieś szarpania.
    W sumie sugerował, że listwa wtryskowa jest zużyta.

    > Wg mnie te oleje się nie różnią istotnie dla silnika, większy wpływ
    > ma regulacja składu mieszanki i świece.

    No, świece dawno nie były wymieniane.

    Jeszcze mam wątpliwości co do jednej rzeczy. Od wizyty u gazownika
    zacząłem tankować na BP(tak zachwalał tamten gaz)
    Możliwe, żeby dystrybutor na jedenej stacji potrafił wbić więcej gazu
    niż na innej? Wydaje mi się, że nie.