  • 1. Data: 2011-12-01 21:46:14
    Temat: okulary blue blocker do jazdy nocą.
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    używał ktoś?

  • 2. Data: 2011-12-02 07:43:38
    Temat: Re: okulary blue blocker do jazdy nocą.
    Od: Ramok <c...@c...com>

    W dniu 01.12.2011 21:46, m...@i...pl napisał(a)/has written:
    > używał ktoś?
    'Blue blocker' chyba nie są do jazdy nocą, tylko w pogorszonych
    warunkach drogowych ZTCW.

    Ja sobie sprezentowałem www.drivewearlens.com, ale z korekcją. W dzień
    -a właściwie dopóki nie ma ciemno- jestem baaardzo zadowolony, nawet
    przy niepełnej widoczności sporo widać (wówczas działają właśnie jak
    blue blockery). Na dobrze oświetlonych trasach typu autostrada czy S-ki
    nawet nocą da się używać, bo drogę widać dobrze, a inne pojazdy znacznie
    mniej oślepiają. Gorzej jest z widocznością tego. co poza drogą
    (poboczy, pieszych) -do tego się nie nadają, przed czym ostrzega zresztą
    producent i wszyscy optycy ;)

    Ogólnie gorąco polecam (oczywiście najlepiej sobie wpierw sprawdzić, czy
    będą odpowiadać -wiadomo jak to jest z gustami ;) ), choć cena jest
    wysoka. No ale Tobie chyba to nie przeszkadza, o ile dobrze się
    zorientowałem na podstawie poprzednich postów ;>

    /Ramok