  • 1. Data: 2011-12-01 23:24:15
    Temat: Katowice - Mszana Dolna w piątkowe popołudnie..
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    Witam!
    Szybkie pytanie: którędy najsensowniej będzie jechać z Katowic do Mszany
    Dolnej? Ostatnio jak widziałem węzeł 86/A4 to mi słabo było, radio
    kierowców mówiło, że wolno jedzie się do samych bramek na A4 w Mysłowicach
    i trochę się boję powtórki. Z drugiej strony wypchanie się w którąkolwiek
    stronę będzie trudne - DK79 (żeby dotrzeć do Bierunia i uderzać na
    Oświęcim) zawalona w Mysłowicach, DK86 (Katowice - Tychy - Oświęcim - DK28)
    zawalona na Murckowskiej, DK94 to kompletnie poroniony pomysł (remonty
    wiaduktów na S86 i DK94 - ostatnio z Katowic do Sosnowca jechałem 30
    minut...), AFAIR droga wojewódzka przez Imielin też zapieprzona robotami
    drogowymi. Ktoś ma jakiś pomysł, którędy najsensowniej będzie się wydostać
    z Katowic na wschód w piątkowe popołudnie (wyjazd, kurna, około 16:00...)?

    Może Wiślanką, wpaść na DK44 i potem na DK28? Jak wygląda pod względem
    remontów DK81?

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.