  • 51. Data: 2012-04-04 09:55:31
    Temat: Re: * oiler - co polecacie
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > To oświęc zbłądzonego czego to kwestia?

    Kardana ma.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead
    Krakuf
    sprzedam nerke

  • 52. Data: 2012-04-04 14:51:56
    Od: Marcin Gardeła <m...@o...pl>

    W dniu 2012-04-02 14:21, Marcin N pisze:
    > Widocznie Scotto. staniał. Konkurencja zrobiła swoje. Jednak i tak
    > brałbym Motoo. Nie trzeba podczepiać go pod jakieś podciśnienie, czy coś...

    Nie scott staniał tylko mot zdrożał. Rozwiązanie się sprawdziło to się
    popyt włączył, cena poszła szybko do góry. Ja mam scotta, działa. Leję
    olej oryginalny, próbował ktoś lać inny olej?

    --
    Diobeu
    VFR800 '01

  • 53. Data: 2012-04-04 14:53:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/04/2012 02:51 PM, Marcin Gardeła wrote:

    > Nie scott staniał tylko mot zdrożał. Rozwiązanie się sprawdziło to się
    > popyt włączył, cena poszła szybko do góry. Ja mam scotta, działa. Leję
    > olej oryginalny, próbował ktoś lać inny olej?

    Tytus leje pilarola czy innego trawola i działa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 54. Data: 2012-04-04 20:04:56
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:jle3te$vff$1@news.task.gda.pl...

    > Znaczy, że gdybym dokładał do każdego posta bzdurne cyferki, to
    > dodałoby mi to 300 punktów do "podstaw elektryki"?

    Nie, ale dałoby Ci 1 punkt do "podstaw precla".
    Tak to bywa, że niektórzy jeszcze oldskulowo wpisują swoje sztrucle w
    sygnaturkę. A inni widzą to jako przestrzeganie preclowego sawuarwiwr.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 55. Data: 2012-04-04 20:11:53
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Gardeła" <m...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:jlhg5g$9vi$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie scott staniał tylko mot zdrożał. Rozwiązanie się sprawdziło to
    > się popyt włączył, cena poszła szybko do góry. Ja mam scotta,
    > działa. Leję olej oryginalny, próbował ktoś lać inny olej?

    Kompletna używka Scotta kosztowała mnie wraz z wysyłką OIDP 110zł

    Jako oleju używam przekładniowego chyba 80w90

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 56. Data: 2012-04-04 20:20:24
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Jasio pisze:
> [...]
    > Tak to bywa, że niektórzy jeszcze oldskulowo wpisują swoje sztrucle w
    > sygnaturkę. A inni widzą to jako przestrzeganie preclowego sawuarwiwr.

    Ale wy na pewno o tym samym mówicie? :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 57. Data: 2012-04-04 20:21:43
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Cel dla mnie jest jasny: przedłużyć żywotność zestawu napędowego.
    > Czystość nie jest priorytetem.

    Czy możecie jeszcze napisać, czy rzeczywiście jak motocykl stoi, to robi
    się pod nim plama oleju z *oilera?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 58. Data: 2012-04-04 20:29:01
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-04 14:51, Marcin Gardeła pisze:

    > Nie scott staniał tylko mot zdrożał.

    cheba nie :) Jak kupowalem to kosztowal moto jakies 3 stowki z
    kawalkiem, a scot 5 stowek - ten z ciut wiekszym zbiornikiem

    > Leję olej oryginalny, próbował ktoś lać inny olej?

    probowali, kombinowali, narzekali albo sie cieszyli ze im cena oleju na
    1tys km spadla o 2zl ;)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - sprzedam.
    Hornet - sprzeda

  • 59. Data: 2012-04-04 20:40:00
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Roman Niewiarowski pisze:

    > cheba nie :) Jak kupowalem to kosztowal moto jakies 3 stowki z
    > kawalkiem, a scot 5 stowek - ten z ciut wiekszym zbiornikiem

    Mogłem Was wprowadzić w błąd:

    Ceny producenta (www.scottoiler.com.pl)
    Univeral kit 7 410 zł
    Touring Kit 530 zł ---> pewnie taki kupiłeś
    CR-01 Off Road Kit 290 zł
    Dual Injector 108 zł.

    motolancuchy.pl
    ScottOiler - vsystem 399 zł

    Nie wiem jaka jest różnica vSystem vs Universal Kit 7

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 60. Data: 2012-04-04 20:43:50
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał
    w wiadomości news:jli3hh$hdo$2@inews.gazeta.pl...

    > Czy możecie jeszcze napisać, czy rzeczywiście jak motocykl stoi, to
    > robi się pod nim plama oleju z *oilera?

    Nawet jak stoi z włączonym silnikiem to plamy ani na kole ani na
    asfalcie nie stwierdziłem.
    Przy czym mówimy o jakiś rozsądnych czasach, a nie 15-20 minutach
    pracy na jałowym.

    --
    Jasio
    vfr etz