  • 21. Data: 2012-04-02 10:26:24
    Temat: Re: * oiler - co polecacie
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/02/2012 09:30 AM, Marcin N wrote:

    > Tak właśnie mam u siebie. Instrukcja Motooilera sugeruje jednak podpiąć
    > bezpośrednio pod światła - co przy tych trzech amperach bywa
    > problematyczne.

    U mnie tylne światła są zabezpieczone bezpiecznikiem 10A, a jest tam
    raptem 2x5W postój + 2x21W stop co daje ~4A więc jest rezerwy 6A. Nie
    spotkałem się jeszcze, żeby gdziekolwiek były zabezpieczenia wyliczone
    pod sam sufit.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2012-04-02 11:30:31
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 kwietnia 2012, 10:26:24 UTC+2 użytkownik Artur Zabroński
    napisał:

> [...]
    > raptem 2x5W postój + 2x21W stop co daje ~4A więc jest rezerwy 6A. Nie
    > spotkałem się jeszcze, żeby gdziekolwiek były zabezpieczenia wyliczone
    Probujesz tlumaczyc podstawy elektryki czlowiekowi, ktory nie potrafi sie podpisac.
    Nie sadzisz, ze tracisz czas?
    BP, MSPANC.

    pzdr, dr
    14/525/400

  • 23. Data: 2012-04-02 13:49:54
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Marcin N pisze:

    > Jak widać - każdy w tym wątku chwali to, co sam zamontował. Ja pochwalę
    > Motooilera. Jest znacznie tańszy od Scottoilera i ma świetny sterownik

    Gdzie zakupiłeś Motoilera? Znalazłem na motolancuchy.pl za 370 zł. Z
    kolei ScottOiler V-system jest dostępny na tej samej stronie za 399zł.
    Zatem ceny są bardzo wyrównane. Chyba, że wiesz gdzie kupić taniej.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 24. Data: 2012-04-02 14:21:24
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-04-02 13:49, Piotr Rezmer pisze:

    > Gdzie zakupiłeś Motoilera? Znalazłem na motolancuchy.pl za 370 zł. Z
    > kolei ScottOiler V-system jest dostępny na tej samej stronie za 399zł.
    > Zatem ceny są bardzo wyrównane. Chyba, że wiesz gdzie kupić taniej.

    Widocznie Scotto. staniał. Konkurencja zrobiła swoje. Jednak i tak
    brałbym Motoo. Nie trzeba podczepiać go pod jakieś podciśnienie, czy coś...

  • 25. Data: 2012-04-02 14:41:15
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/02/2012 02:21 PM, Marcin N wrote:

    > Widocznie Scotto. staniał. Konkurencja zrobiła swoje. Jednak i tak
    > brałbym Motoo. Nie trzeba podczepiać go pod jakieś podciśnienie, czy coś...

    Zabrzmiało jak jakieś rocket science...

    Motooiler:
    - więcej gratów - sterownik, zbiorniczek
    - trzeba kombinować nieraz z przekaźnikiem i miejscem gdzie się wczepić
    - brak dual injectora
    - działa przy zgaszonym silniku

    Scottoiler:
    - działa tylko przy zapalonym silniku
    - jeden gracik do którego podpinamy wężyk od podciśnienia i drugi do
    końcówki
    - mniej rzeczy które mogą się popsuć (elektronika, elektrozawór)

    Regulacja na kierownicy? Po co? To ma być bezobsługowe a nie deszcz, o
    to musze zwiększyć wydatek, nie ma deszczu to muszę pamiętać żeby
    zmniejszyć. W swojej konstrukcji dałem najpierw pierdzielnik
    elektroniczny którym ustawiałem interwał i długośc otwarcia zaworu,
    szybko jednak to wywaliłem zastępując zwykłym dławikiem na wężyku i
    ustawiłem tylko raz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2012-04-02 15:01:47
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-02 14:41, AZ pisze:

    > - działa przy zgaszonym silniku

    To sie da obejsc, moze sie wlaczac np po przekroczeniu napiecia 13V w
    instalacji. Tylko po co ? :)
    Jak ja kupowalem to motooiler byl tanszy (dodatkowo mialem rabat
    koscielny kosciolka pod wezwaniem AT) od scota o duzo dularow (jakies 5
    stowek kosztowal scot vs trzy moto).

    > Regulacja na kierownicy? Po co? To ma być bezobsługowe a nie deszcz, o
    > to musze zwiększyć wydatek, nie ma deszczu to muszę pamiętać żeby
    > zmniejszyć.

    Zmywanie oleju jest inne w pyle, inne w deszczu, a inne na suchym
    asfalcie. w moto jestem w stanie szybko przestawic na potrzebny wydatek
    gdy leje, ale i szybko wrocic do poprzednich nastawow, albo wrecz
    przykrecic gdy temp przekracza 40 st.
    No i jako oszolom wole dac zarobic naszym :)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - sprzedam

  • 27. Data: 2012-04-02 15:08:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/02/2012 03:01 PM, Roman Niewiarowski wrote:

> [...]
    > Jak ja kupowalem to motooiler byl tanszy (dodatkowo mialem rabat
    > koscielny kosciolka pod wezwaniem AT) od scota o duzo dularow (jakies 5

    Czyli kolejna puszeczka o nazwie "automatyczny włącznik świateł" do
    odpalania olejarki ;-) No jedynie co może przemawiać za motooilerem to
    jedynie cena. Ech te murzyniątka, a że niby białasy to rasiści...

> [...]
    > asfalcie. w moto jestem w stanie szybko przestawic na potrzebny wydatek
    > gdy leje, ale i szybko wrocic do poprzednich nastawow, albo wrecz

    Jaki to ma wpływ na zużycie napędu? Bo ja ze swoim cudactwem ustawionym
    na stałe + końcówka scottoilera zrobiłem przeszło 60 kkm i napęd żyje a
    było jeżdżone w zimie, w lecie, w Chorwacji więc wniosek jest jeden.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 28. Data: 2012-04-02 15:14:29
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-02 15:08, AZ pisze:

    > Jaki to ma wpływ na zużycie napędu?

    Za duzy przeplyw w cieple daje plamy i rozbryzgi. Wiem ze mozna to olac
    i sie nie przejmowac. Ale jakos mi sie nie podoba mysl ze mi z motora
    olej lata ponad potrzebne minimum.
    A jak dasz dobre ustawienia na wysoka temp to znow przy deszczu bedzie
    Ci sie szybciej lancuch zuzywac.

    > na stałe + końcówka scottoilera zrobiłem przeszło 60 kkm i napęd żyje

    Phi! a ja nie zrobilem 60kkm i tez zyje!

    > więc wniosek jest jeden.

    trza zdjac z lawety ? ;)

    pozdr
    newrom
    PS. walimieto, niech se kazden uzywa co mu do szminki czy golej baby na
    zbiorniku pasuje ;)
    --
    RD07 - sprzedam

  • 29. Data: 2012-04-02 15:21:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/02/2012 03:14 PM, Roman Niewiarowski wrote:

    > Za duzy przeplyw w cieple daje plamy i rozbryzgi. Wiem ze mozna to olac
    > i sie nie przejmowac. Ale jakos mi sie nie podoba mysl ze mi z motora
    > olej lata ponad potrzebne minimum.

    Patrzysz w czasie jazdy na łańcuch i jak pracuje olejarka czy to zadanie
    pasażera? ;-) Przez 2 lata to może zużyłem flaszkę Hipola.

    > A jak dasz dobre ustawienia na wysoka temp to znow przy deszczu bedzie
    > Ci sie szybciej lancuch zuzywac.

    O ile szybciej? ;-)

    > trza zdjac z lawety ? ;)

    Coś Ci się pokiełbasiło, KHI to nie HD.

    > PS. walimieto, niech se kazden uzywa co mu do szminki czy golej baby na
    > zbiorniku pasuje ;)

    Mieteż, ale chyba przyznasz, że kleczący na stacji benzynowej
    motocyklista psiukający sprayem na łańcuch a nie rzadko drugi
    przetaczający moto to smutny widok?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2012-04-02 15:44:28
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 02.04.2012 15:21, AZ wrote:
    > Mieteż, ale chyba przyznasz, że kleczący na stacji benzynowej
    > motocyklista psiukający sprayem na łańcuch

    Nie widziałem takiego obrazka nigdy :) Sam zwykle po skończonej trasie
    takie rzeczy robię (o ile w ogóle pamiętam).

    > a nie rzadko drugi przetaczający moto to smutny widok?

    A to na pewno nie patrzyłeś akurat na egzamin gdzieś na placu? ;)
    Jeśli nie zdał to faktycznie - smutny.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach