  • 11. Data: 2009-02-21 05:41:40
    Temat: Re: oficjalna strona grupy
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Jacek Różański napisał(a):
> [...]
    Nau-hau to podstawa ;)

    > Nie przesadzajmy, prostota istotą geniuszu :)

    I tuy bede trzymal kciuki za Ojca-Dyrechtora, coby udalo sie zrobic to
    wszystko w hateemelu. ;)

  • 12. Data: 2009-02-21 08:22:02
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "zbigi" napisał w wiadomości

    > I tuy bede trzymal kciuki za Ojca-Dyrechtora, coby udalo sie zrobic to
    > wszystko w hateemelu. ;)

    Szybka riposta wskazuje raczej na standardową gazetkę ścienną...
    wiesz taka miękka płyta pilśniowa, literki z brystolu, pastelowo-
    plakatowa ornamentyka, wszystko hecho a mano ;-)
    Hateemel nie został przeciez przez Jacka uznany za wystarczająco
    prostą formę ;-)
    Po chudych latach PRM zanosi się, że rzeczywiście powstaje
    Wielkie Dzieło ;-).

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 13. Data: 2009-02-21 09:11:08
    Od: n...@s...com

    On Sat, 21 Feb 2009 06:41:40 +0100, zbigi
    <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote:

    >Nau-hau to podstawa ;)

    Podstawa som ziemniaki, te chinskie potrawy to najwyzej jako dodatki
    mozna traktowac!

    >I tuy bede trzymal kciuki za Ojca-Dyrechtora, coby udalo sie zrobic to
    >wszystko w hateemelu. ;)

    A mie to rypka w czym bedzie robione, moga byc i dżeworyty, byleby
    jaos wygladalo i dalo sie czytac oraz szybko sie ladowalo.
    Guten Lak nowemu ałtorowi, a mlodym i gniewnym duzo zapalu by strone
    wspolredagowac.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 14. Data: 2009-02-21 21:59:53
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    > tak se zacznę nowy wątek. Zatem - Jacek Różański podjął się pracy nad
    > ożywieniem martwej dotychczas strony plrecmotocykle.riders.pl
    > Jako współtwórca istniejącej dotychczas strony przekazałem Jackowi
    > niezbędne dane. I życzenia sukcesu :))))
    > Będzie ją robił całkowicie po swojemu.
    >
    > Gdyby ktos chciał go wspomóc byłoby miło.

    Moze w koncu bedzie mozna edytowac swoj profi. Moje nieaktualne juz dane
    wisza tam od 4 lat.

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 15. Data: 2009-02-22 07:39:42
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Karambol pisze:

    > Moze w koncu bedzie mozna edytowac swoj profi.

    Ja tam jestem za tym że to w ogóle było jak najprostsze, żadnych kont
    userów, profili etc. Kalendarz imprez, zdjęcia, FAQ, Ci co odeszli,
    linki do stron regionalnych i stron imprez. Więcej nie trzeba. Ci co się
    chcą poznać na żywo i tak to zrobią, a wtedy informacje z profilu nie są
    potrzebne.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 16. Data: 2009-02-22 08:27:08
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Sun, 22 Feb 2009 08:39:42 +0100
    Magic <m...@w...pl> wrote:

> [...]
    > linki do stron regionalnych i stron imprez. Więcej nie trzeba. Ci co się
    > chcą poznać na żywo i tak to zrobią, a wtedy informacje z profilu nie są

    Dobrze gada! Polać mu.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 17. Data: 2009-02-22 08:40:34
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    y...
    Magic <m...@w...pl> wrote:

    > Dobrze gada! Polać mu.

    Tak? To jest woda na młyn wichrzycielom twierdzącym, że na piwo kolesie się
    umawiają na preclu.
    Wstyd!
    (:

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 18. Data: 2009-02-22 13:02:56
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Karambol pisze:

    > Moze w koncu bedzie mozna edytowac swoj profi. Moje nieaktualne juz dane
    > wisza tam od 4 lat.

    Na naszej klasie sie da. Proponuje tam uderzyc.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 19. Data: 2009-02-22 13:54:09
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Na naszej klasie sie da. Proponuje tam uderzyc.

    To ja proponuje wogole tej strony nierobic, jesli jest Nasza Klasa.
    A jesli juz na stronie precli jest zakladka 'kto jest kto' to proponuje ja
    usunac - bo po ch..j?

  • 20. Data: 2009-02-22 16:33:08
    Od: piomay <p...@r...pl>

    Karambol pisze:

    > To ja proponuje wogole tej strony nierobic, jesli jest Nasza Klasa.

    ROTFL, dobre :)
    jestem za :)

    --
    piomay