  • 21. Data: 2009-02-22 21:38:51
    Temat: Re: oficjalna strona grupy
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Ireneusz Dyła pisze:

    > Szybka riposta wskazuje raczej na standardową gazetkę ścienną...
    > wiesz taka miękka płyta pilśniowa, literki z brystolu, pastelowo-
    > plakatowa ornamentyka, wszystko hecho a mano ;-)
    > Hateemel nie został przeciez przez Jacka uznany za wystarczająco
    > prostą formę ;-)
    > Po chudych latach PRM zanosi się, że rzeczywiście powstaje
    > Wielkie Dzieło ;-).

    Taki jest plan, Wielkie Dzieło może stanowić część tej strony.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

  • 22. Data: 2009-02-22 21:39:41
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Magic pisze:

    > Ja tam jestem za tym że to w ogóle było jak najprostsze, żadnych kont
    > userów, profili etc. Kalendarz imprez, zdjęcia, FAQ, Ci co odeszli,
    > linki do stron regionalnych i stron imprez. Więcej nie trzeba. Ci co się
    > chcą poznać na żywo i tak to zrobią, a wtedy informacje z profilu nie są
    > potrzebne.

    Tak jest kapitanie! Plus jeszcze Wielkie Dzieło.

  • 23. Data: 2009-02-22 21:40:27
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Sqeeb pisze:

    > Każdy kto czuje się w powinności może sypnąć groszem.
    > Przynajmniej ja sie moge coś dorzucić ;-]

    Jak najbardziej wskazane, numer kąta poda Wam Pan Madmax :)

  • 24. Data: 2009-02-22 21:48:46
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Jacek Różański pisze:

    > Jak najbardziej wskazane, numer kąta poda Wam Pan Madmax :)

    oni chcą dac forse a Ty ich odsyłasz do kąta? za co?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 25. Data: 2009-02-22 22:11:42
    Od: Jacek Różański <j...@e...pl>

    Arni pisze:

    > oni chcą dac forse a Ty ich odsyłasz do kąta? za co?

    Heh,w pierwszej chwili napisałem "kąuta" żeby było tak
    śmiesznie, ale wywaliłem "u" bo głupio wyglądało :)

  • 26. Data: 2009-02-23 07:25:50
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Sun, 22 Feb 2009 23:11:42 +0100
    Jacek Różański <j...@e...pl> wrote:

    > Heh,w pierwszej chwili napisałem "kąuta" żeby było tak
    > śmiesznie, ale wywaliłem "u" bo głupio wyglądało :)

    Panowie, tak to wy kokosów nie uzbieracie.
    Zapamietajcie sobie raz na jutro najważniejszą zasade
    ojca-dyrechtora: Numer konta musi być wszechobecnie znany! ;-]

    Najlepiej żeby był łatwy do zapamiętania i takie tam.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 27. Data: 2009-02-23 07:27:16
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Sun, 22 Feb 2009 17:33:08 +0100
    piomay <p...@r...pl> wrote:

    > ROTFL, dobre :)
    > jestem za :)

    No i sie problem rozwiązał...

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 28. Data: 2009-02-23 09:29:11
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Jacek Różański pisze:

    > Tak jest kapitanie! Plus jeszcze Wielkie Dzieło.

    Informacje o Twoim priapiźmie mogłyby przeczytać 11-letnie dzieci,
    bierzesz to pod uwagę ? ;)

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj