  • 51. Data: 2013-11-14 12:17:17
    Temat: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-13 18:22, Dawid pisze:

    > lol prędzej Ty upadniesz chlopie

    A Ty babsztylu po co się wcinasz? :D

    --
    animka

  • 52. Data: 2013-11-14 12:18:28
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-13 22:13, JoteR pisze:

    > E tam. I bywało, i nadal bywa. Dzień przed Wiadomym Marszem polazłem do nich
    > pomacać upatrzonego tableta - wg Ceneo mieli go tylko o dychę drożej, niż w
    > najtańszym sklepie internetowym. I bez uprzedniego zamawiania bez jenternet.
    > Haczyk był gdzie indziej: gotówka na stół, płatność kartą 2 dychy drożej. A
    > bankomat 2 piętra niżej ;->

    Jakiego tableta kupiłeś?

    --
    animka

  • 53. Data: 2013-11-14 16:44:56
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 14 Nov 2013 00:06:47 +0100, GLaF
    <g...@n...takiego.numeru.pl> wrote:

    >1 zdanie regulaminu Karen:
    >Sklep internetowy działający pod adresem www.karen.pl prowadzony jest przez
    >Komputronik S.A.

    Kto czyta regulaminy? ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 54. Data: 2013-11-14 18:57:32
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "animka" napisała:

    > Jakiego tableta kupiłeś?

    Nie kupiłem. Nie chciał mi wleźć do wewnętrznej kieszeni, więc najnpierw
    muszę znaleźć krawca, który wie, jak uszyć marynarę, żeby dało się wygodnie
    łazić z tabletem, giwerą i innymi przedmiotami codziennego użytku za pazuchą
    ;->
    A macałem
    http://www.komputronik.pl/product/197903/Komputery/T
    ablety/Goclever_ARIES_70_3G_Mapa_PL_Gratis.html
    Alternatywą był
    http://www.komputronik.pl/product/197371/Komputery/T
    ablety/Lenovo_IdeaTab_A3000_4GB_3G_WiFi.html
    (w Euro taniej)
    Chyba się skończy na jakimś (za przeproszeniem) smartfonie. Ale to już NTG.

    JoteR

  • 55. Data: 2013-11-14 20:46:10
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik JoteR napisał:

    > Chyba się skończy na jakimś (za przeproszeniem) smartfonie. Ale to już NTG.

    Czy ja wiem :) Smartfony to taki emini-komputerki z 4-rdzeniowymi
    procesorami, ramem i dyskami flash. W bonusie zoptymalizowane (heh) do
    dzwonienia, jako embedded service a nie opcja ;)

    Wyobraz sobie, ze to taki maly laptop, bez klawiatury, ale z kamera,
    mikrofonem i modemem GSM obslugujacym "jakby" Voipa ;)

  • 56. Data: 2013-11-15 00:25:05
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-14 18:57, JoteR pisze:

> [...]
    > (w Euro taniej)
    > Chyba się skończy na jakimś (za przeproszeniem) smartfonie. Ale to już NTG.

    Włóż w pokrowiec i na szyi sobie powieś ;-)
    Obydwa tablety niezłe Tańszy Goclaver tez nie jest zły, tylko jak na
    moje uszy to muzyke gorzej odtwarza niż mój ukochany tablecik7 (oddałam
    bratanicy, z ładnym etiu i trochę mi tęskno za nim, ale co tam). Nie
    działało w nim Aero2. Goclaver ma 2 sloty na karty SIM, 2 kamery (robi
    dobre zdjęcia), no i internet oraz bluetooth śmigają. Dla mnie troche za
    duży, bo 8 cali, żeby się z nim gdzieś wozić autobusami. Stawiam go w
    domu na podstawce i oglądam filmy jak przy komputerze siedzę.
    Ewentualnie przyda się w razie choroby i łóżka ewentualnie gdzieś na
    wczasach, ale ja teraz rzadko gdzies wyjeżdżam.

    --
    animka

  • 57. Data: 2013-11-15 00:27:02
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-11-14 20:46, Mr. Misio pisze:

> [...]
    >
    > Wyobraz sobie, ze to taki maly laptop, bez klawiatury, ale z kamera,
    > mikrofonem i modemem GSM obslugujacym "jakby" Voipa ;)

    Z tabletu Goclaver można tez dzwonić, może służyć jako telefon.

    --
    animka

  • 58. Data: 2013-11-15 01:10:46
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Mr. Misio" napisał:

> [...]
    >
    > Wyobraz sobie, ze to taki maly laptop, bez klawiatury, ale z kamera,
    > mikrofonem i modemem GSM obslugujacym "jakby" Voipa ;)

    Chędożenie kotka. Da się na (za przeproszeniem) smartfonie czy inszym
    tablecie wleźć do BIOS-a? Da się odpalić na nich Dune2? [*] Da się toto
    zresetować przez "trzech króli"? Niedasie. Dlatego mają swoją grupę, a tu
    jest to w najlepszym razie OT. Jedynym elementem wspólnym tych urządzeń z PC
    jest możliwość zmiany zasilacza, choć i to nie zawsze. No i w ostateczności
    można zbootować z nich peceta by odpalić MS-DOS ;->

    [*] - sprawdzić, czy nie ksiądz... ten... tego... znaczy, czy jest coś w
    rodzaju Dosboxa na Androida. Ale nawet jeśli jest, to i tak więcej wspólnego
    z PC ma byle nawigacja z Biedronki. Przynajmniej ma Windowsa ;->

    JoteR

  • 59. Data: 2013-11-15 03:49:43
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik JoteR napisał:

> [...]
    > rodzaju Dosboxa na Androida. Ale nawet jeśli jest, to i tak więcej
    > wspólnego z PC ma byle nawigacja z Biedronki. Przynajmniej ma Windowsa ;->

    No bo teraz mamy okres przejsciowy ;) Niebawem smartfony beda miec 8-10
    cali, ktos wymysli, ze bardzo dobrze sie na nich pracuje, jak moga miec
    sprzetowa klawiature, potem zwieksza sie mozliwosci, dojdzie bios,
    mozliwosc wymiany dysku, wgrania innego systemu we w miare prosty
    sposob, zwieksza sie do 12 cali. Ktos wpadnie na pomysl, ze niewygodne
    to do dzwonienia, i wymontuje GSM.

    Wtedy ludzie odkryja smartblety, cos jak dzisiejsze ultrabooki, oraz
    ponownie odkryja malutkie telefony, takie z 2-3 calowym wyswietlaczem,
    co mieszcza sie do kieszonki koszuli i waza <90g oraz dzialaja na
    baterii 6-7 dni (jak nowa e52 dzialala). ;)

    I snapdragon polknie swoj ogon - znow ludzie beda zuywac smart-laptopow
    i malych komorek do dzwonienia ;))

  • 60. Data: 2013-11-15 21:54:30
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Mr. Misio wrote:

    > Ale po co?

    Strzelam - po to żeby tanio zbierać dane o klientach?
    Zamawiając przez internet trzeba podać jakieś dane. Być może prawdziwe
    imię i nazwisko oraz numer karty, być może wystarczy pseudonim i
    bylejaki adres mailowy, ale zawsze są to jakieś dane, z którymi potem
    można coś robić. Analizować na różne sposoby, udostępniać, przetwarzać.

    Kupujesz w sklepie za gotówkę, to nic o Tobie nie wiedzą - skąd
    przyszedłeś, dlaczego, co jeszcze w życiu kupiłeś itp.