    From: Poldek <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Date: Fri, 15 Nov 2013 21:54:30 +0100

    Mr. Misio wrote:

    > Ale po co?

    Strzelam - po to żeby tanio zbierać dane o klientach?
    Zamawiając przez internet trzeba podać jakieś dane. Być może prawdziwe
    imię i nazwisko oraz numer karty, być może wystarczy pseudonim i
    bylejaki adres mailowy, ale zawsze są to jakieś dane, z którymi potem
    można coś robić. Analizować na różne sposoby, udostępniać, przetwarzać.

    Kupujesz w sklepie za gotówkę, to nic o Tobie nie wiedzą - skąd
    przyszedłeś, dlaczego, co jeszcze w życiu kupiłeś itp.