eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[offtopic] Komputronik - jak stracic klientaRe: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Mr. Misio" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    Date: Tue, 12 Nov 2013 22:00:28 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <l5u4st$1dl$2@node2.news.atman.pl>
    References: <l5je6e$8r2$1@node1.news.atman.pl> <fVzfu.114024$v41.58005@fx23.am4>
    <l5o81s$2qsj$1@adenine.netfront.net> <l5t4ar$fnn$1@news.agh.edu.pl>
    <52821728$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <l5t55e$fsq$1@news.agh.edu.pl>
    <52821ae1$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <l5tk21$qgg$2@node1.news.atman.pl>
    <52825d54$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>
    <l5tsgp$ooj$1@node2.news.atman.pl>
    <52829271$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-78-160-251.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1384290013 1461 89.78.160.251 (12 Nov 2013 21:00:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Nov 2013 21:00:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:25.0) Gecko/20100101 Firefox/25.0
    SeaMonkey/2.22
    In-Reply-To: <52829271$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1230966
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik m napisał:
    > W dniu 12.11.2013 19:37, Mr. Misio pisze:
    >>>> No tak zrobilem. I dostelem "kare" w sensie "mozesz kupic, ale po tej
    >>>> wyzszej cenie".
    >>>
    >>> Brak zniżki nie jest karą.
    >>
    >> To wyjasnij jak dziala nagroda dla klienta, ktory tak jak ja sprawdzil
    >> czy produkt jest i chcial go kupic.
    >
    > Nie przewidzieli nagrody dla takiego klienta. Przewidzieli nagrodę dla
    > takiego klienta który sprawdził i zamówił przez internet.

    No coz, ich regulamin, ich sprawa. Jak pisalem - nie musze u nich
    kupowac i glosuje portfelem. PRzeciez, jak nie chca mojej kasy, to im
    sie nie bede narzucal.

    Moze w handlu jest inaczej, niz w uslugach, i dlatego nie lapie logiki
    pozbywania si emnie, klienta, glupimi regulaminami.

    >
    > Cinema City ma dla posiadaczy numeru w Orange promocję, polegającą na
    > tym że bilet w środy dla nich kosztuje ok 50% taniej niż w inne dni. Ja
    > przychodzę w czwartek i o zgrozo, nie mam zniżki. No to jak działa
    > nagroda dla klienta który ma telefon w Orange? Dlaczego jestem karany za
    > przyjście w czwartek? To czwartek jest jakimś gorszym dniem?

    Niespecjalnie trafne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: