eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[offtopic] Komputronik - jak stracic klientaRe: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!82.197.223.108.MI
    SMATCH!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01
    .iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 12 Nov 2013 21:41:20 +0100
    From: m <m...@g...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.1.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    References: <l5je6e$8r2$1@node1.news.atman.pl> <fVzfu.114024$v41.58005@fx23.am4>
    <l5o81s$2qsj$1@adenine.netfront.net> <l5t4ar$fnn$1@news.agh.edu.pl>
    <52821728$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <l5t55e$fsq$1@news.agh.edu.pl>
    <52821ae1$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <l5tk21$qgg$2@node1.news.atman.pl>
    <52825d54$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>
    <l5tsgp$ooj$1@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <l5tsgp$ooj$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 23
    Message-ID: <52829271$0$2187$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.184.45.55
    X-Trace: 1384288881 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2187 79.184.45.55:41539
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1230964
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 12.11.2013 19:37, Mr. Misio pisze:
    >>> No tak zrobilem. I dostelem "kare" w sensie "mozesz kupic, ale po tej
    >>> wyzszej cenie".
    >>
    >> Brak zniżki nie jest karą.
    >
    > To wyjasnij jak dziala nagroda dla klienta, ktory tak jak ja sprawdzil
    > czy produkt jest i chcial go kupic.

    Nie przewidzieli nagrody dla takiego klienta. Przewidzieli nagrodę dla
    takiego klienta który sprawdził i zamówił przez internet.

    Cinema City ma dla posiadaczy numeru w Orange promocję, polegającą na
    tym że bilet w środy dla nich kosztuje ok 50% taniej niż w inne dni. Ja
    przychodzę w czwartek i o zgrozo, nie mam zniżki. No to jak działa
    nagroda dla klienta który ma telefon w Orange? Dlaczego jestem karany za
    przyjście w czwartek? To czwartek jest jakimś gorszym dniem?

    itd/itp

    p. m.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: