eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet[offtopic] Komputronik - jak stracic klientaRe: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!news.alt.net!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 12 Nov 2013 20:29:37 +0100
    From: miab <m...@w...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.1.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
    References: <l5je6e$8r2$1@node1.news.atman.pl>
    <52820da9$0$2150$65785112@news.neostrada.pl>
    <l5tk5u$qgg$3@node1.news.atman.pl>
    <5282612c$0$2148$65785112@news.neostrada.pl>
    <l5tskq$ooj$2@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <l5tskq$ooj$2@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 53
    Message-ID: <528281b6$0$2166$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 87-205-255-148.adsl.inetia.pl
    X-Trace: 1384284598 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2166 87.205.255.148:60985
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1230960
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2013-11-12 19:39, Mr. Misio pisze:
    > Użytkownik miab napisał:
    >> W dniu 2013-11-12 17:15, Mr. Misio pisze:
    >>> Użytkownik miab napisał:
    >>>
    >>>> To proste drogi Watsonie.
    >>>> Utrzymanie sklepu ze sprzedawcą i półką i produktem na niej kosztuje
    >>>> więcej niż nie utrzymywanie.
    >>>> Czy wiesz że towar sprzedawany internetowo może nigdy nie widzieć
    >>>> sprzedawcy i jego magazynu, nie mówiąc już o sklepie z półkami.
    >>>
    >>> No ale produkt, ktory chcialem kupic byl na polce, za szybka i patrzyl
    >>> na mnie i na sprzedawce.
    >>>
    >>> ....i dalej lezy na polce i patrzy na sprzedawce.
    >>>
    >>> ....kupilem gdzie indziej.
    >>>
    >>> Wiec podchwytliwe pytanie: ile zarobil na tej transakcji salon
    >>> komputronika?
    >>>
    >>
    >> Nie jest podchwytliwe.
    >> Komputronik nie jest zainteresowany zwiedzającymi i marudzącymi
    >
    > hmmm, wchodze, mowie CHCE TO I TO, place, faktyura, 2 minuty i wychodze.
    >
    >> z jeżeli już to za dodatkową dopłatą z ich strony.
    >
    > j.w.
    >
    >> Zarobił (na płynności obrotu) pozbywając się conajmniej jednego,
    >> a może nawet kilku klientów tej kategorii.
    >
    > tych co od 1-2 lat zawsze przychodzili po konkret. BRAWO KOMPUTRONIK.
    >
    > Czasem musialm czekac, bo jakas rodzinka kupowala przez godzine myszke.
    >
    >> A może nawet nie do końca. Może część z nich odkryje że za zwiedzanie
    >> przebieranie, marudzenie i kupno od ręki czasem warto dopłacić.
    >
    > Doplacac? NA wolnym rynku? Gdzie 5 minut obok to samo maja po ich cenie
    > internetowej od reki i bez marudzacego sprzedawcy :D

    Ty chyba jakiś pisior jesteś.
    Prawie wszyscy duzi tak mają, niektórzy już nawet czegoś takiego jak
    sklep nie mają(jeśli już to są praktycznie punkty wydawania towaru jak
    ktoś nie chce do domu, biura).
    No chyba że dla idiotów, tam chytasz to co akurat wisi na hakach, bo
    kontener tego przyszedł i wyrzucili masę towarową na sklep.

    miab

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: